קצת יותר משנה אחרי שפתחה במתקפה האגרסיבית שלה על תחום הסופרמיני, פיג'ו משנה מדיניות ומייקרת את ה-208. כזכור, לובינסקי "הרימו את הכפפה" שזרקה סיאט עם האיביזה, והורידו את מחיר ה-208 האוטומטית, ברמת האבזור הבסיסית, ל-80,000 שקלים (אם כי באופן רשמי המחיר היה 89,000 שקלים). עכשיו נראה שהיבואן, אולי בעקבות התחלפות המנכ"ל, בוחר לסגת מהזירה ומעלה בחדות את מחיר הסופרמיני שלו.
ה-208 האוטומטית ברמת אבזור 'אקסס' (הבסיסית) של המכונית תעלה מעתה 99,000 שקלים. אם לא די בכך, גם מחיר הגרסה המאובזרת, האקטיב פרו, שירד בדצמבר ל-90,000 שקלים (99,000 מחיר מחירון), עלה ל-104,000 שקלים. מדובר במחיר דומה לשל מתחרות מאובזרות יותר, כגון מאזדה2 וסקודה פאביה.
פיג'ו מעלה את מחיר ה-208 בחדות
צילום: מנהל

ובפועל
עם זאת כדאי לציין שלפחות כרגע, מציעים בפיג'ו הנחה של 8000 שקלים לעסקאות מזומן. מה שאומר שבפועל התייקרות ה-208 בגרסת האקטיב היא כ-6000 שקלים ובאקסס כ-11,000. כך שהמשמעות העיקרית של ההתייקרות היא שפיג'ו יוצאת בעצם מהתחרות עם סיאט בתחום הסופרמיני הזול. זה גם אומר שרמת האבזור 'אקסס' – עם מראות ידניות ומושב אחורי לא מפוצל, בין השאר – נראית כרגע פחות משתלמת מה'אקטיב' המצוידת יותר.
המהלך מגיע, כאמור, בסמוך לכניסתו לתפקיד של המנכ"ל החדש בקבוצת לובינסקי – דני שביט. יהיה מעניין לראות האם מדובר בצעד ראשון במהלך של העלאת מחירים, או כזה שיוגבל ל-208, אולי מתוך רצון לפנות לציי הרכב (שאוהבים הנחות גדולות) עם ה-208 'אקסס'.
פיג'ו מעלה את מחיר ה-208 בחדות
צילום: מנהל