![MG ZS הגיע לישראל](/Attachment/Gallery/239225/1591700/_crop_to50_750x750.jpg)
יחידות הנעה, רמות אבזור
ה-ZS, בו נהגנו בסין, הוא רכב פנאי קטן – בסיס הגלגלים שלו הוא 258.5 ס"מ, אורכו 431 ס"מ ונפח תא המטען מגיע ל-448 ליטר. המנוע הוא טורבו-בנזין בנפח 1.0 ליטר המייצר 111 כ"ס ו-16.3 קג"מ ב-1800 סל"ד – וזה משודך לתיבה אוטומטית עם 6 הילוכים, מתוצרת חברת אייסין היפנית. ההאצה ל-100 קמ"ש היא 12.3 שניות, המהירות המרבית 180 קמ"ש וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 15.9 ק"מ/ל'.
רכב הפנאי החדש מוצע בשתי רמות גימור: 'נט' ו'אפ-נט'. רמת הגימור הראשונה כוללת חישוקי "17, תאורת לד ליום, מסילות גגון, חיישני חניה מאחור, מולטימדיה מקורית עם צג "8, ובחירה במצבי תגבור להגה הכוח. 'אפ-נט' מוסיפה חישוקים בעיצוב שונה, מערכת שמע משודרגת, מצלמה, בקרת שיוט, גג זכוכית פנורמי, ריפוד דמוי עור ועוד.
![MG ZS הגיע לישראל](/Attachment/Gallery/239225/1591701/_crop_to50_750x750.jpg)
ל-ZS יש שש כריות אוויר, אך אין לו כלל מערכות בטיחות מתקדמות, וישווק לכן עם מובילאיי. יש לציין כי הדגם נבחן לאחרונה במבחני הריסוק האירופיים, וקיבל דירוג נמוך של שלושה כוכבים בלבד.
![MG ZS הגיע לישראל](/Attachment/Gallery/239225/1591699/_crop_to50_750x750.jpg)
המחיר של MG ZS ביחס לקטגוריה תחרותי ועומד על 100,000 שקלים ל'נט' ו-105,500 שקלים ל'אפ-נט', והאחריות מלאה ל-5 שנים או 150,000 ק"מ. קבוצת לובינסקי מתחילה בימים אלה במכירות קדם השקה, והמשלוח הגדול הראשון ואירוע ההשקה הרשמי יתרחשו באפריל.