עיקר השינויים בדגם המחודש – שנחשף לראשונה לפני כחצי שנה וכבר הספקנו לנהוג בו (כולל אפילו וידאו - כדאי לראות) – מתרכזים במערכת ההנעה. מערכת ההנעה היחידה היא עדיין היברידית – על בסיס מנוע 1.5 ל' טורבו עם 3 ציל' המניע את הגלגלים האחוריים, ומנוע חשמלי המניע את הגלגלים הקדמיים – אבל המנוע החשמלי חזק מקודמו ב-10 כ"ס (כעת 141 כ"ס) ומוזן ע"י סוללה בעלת קיבולת גדולה בהרבה מבעבר – 11.6 ק"ו/שעה, לעומת 7.1 ק"ו שעה קודם לכן; טוב לטווח הנסיעה על חשמל (51 ק"מ, לעומת 37 קודם), פחות טוב לזמן הטעינה (4 שעות וחצי, לעומת שעתיים).
השינויים במערכת ההנעה אמנם הביאו לעליית ההספק המשולב – 374 כ"ס, במקום 362 – אבל לצד העובדה שאין שינוי בביצועים (עדיין 4.4 שניות ל-100 קמ"ש בקופה; ייתכן ותוספת הכוח מקוזזת עם התוספת במשקל העצמי, שעלה ב-50 ק"ג ל-1610 ק"ג), כן נרשם שיפור בכל הקשור לצריכת הדלק (כעת 55.5 ק"מ/ל' לעומת 47.6 ק"מ/ל') ולפליטת המזהמים (49 גר' C02 לק"מ, לעומת 152). עם זאת, יש להזכיר כי שיטת המדידה הנוכחית של צריכת הדלק ופליטת המזהמים עדיין אינה מותאמת לכלי רכב היברידיים, כך שהפער מול תנאי אמת צפוי להיות גדול במיוחד.
לגרסת הרודסטר מפרט טכני בסיסי דומה לשל גרסת הקופה – אך משקלה העצמי גבוה יותר ב-60 ק"ג (1670), בין השאר בשל חיזוקי המרכב המתווספים לגרסה זו לטובת פיצוי על הקשיחות המבנית שנפגעה בעקבות הסרת הגג. התוצאה – תוספת של 0.2 שניות לנתון ההאצה של גרסת הקופה, לכדי 4.6 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש. לרודסטר גג בד חשמלי, הניתן לפתיחה מלאה תוך 15 שניות, ועד מהירות של 50 קמ"ש. ניתן גם לפתוח את הגג באמצעות שלט-רחק.
אבזור
הדגם המעודכן של i8 ישווק ברמת גימור אחת – 'לקשרי', כבעבר – עם מפרט עשיר יותר משל הדגם מלפני העדכון. הדגם החדש מצויד במערכת 'עצור-וסע' ומערך מצבי נהיגה משופר (כולל בקרת שיגור); מערכת המולטימדיה – עדיין על בסיס מסך מגע "8.8 – כוללת כעת מערכת ניווט מקורית עם תצוגת תלת-ממד וכן מערך צימוד 'קארפליי' למכשירי אייפון; מערכת השמע (עדיין של 'הרמן קרדון') כוללת 12 רמקולים בגרסת הקופה, לעומת 11 רמקולים בגרסת הרודסטר. לעומת זאת, לרודסטר ישנם מקרנים בתחתית מראות הצד, להקרנת לוגו i8 עם פתיחת הרכב.
בטיחות
ב.מ.וו i8 טרם נבחנה במבחן הריסוק של יורו NCAP. מפרט אבזור הבטיחות התקני כולל בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, התרעה על אי שמירת מרחק, התרעת סטייה מנתיב (ללא תיקון) ועמעום אורות אוטומטי; התאורה הקדמית מבוססת על תאורת לד מלאה, אך בתוספת תשלום ניתן להזמין תאורת לייזר, בעלת עם טווח הארה של עד 600 מטר.
עוד ברשימת האבזור - מערך מצלמות היקפי, שלא היה קודם. בקרת שיוט קיימת, אך זו איננה אדפטיבית.