בדומה לקופה, פורשה משיקה את ה-911 קבריולה בגרסאות הקאררה S (הנעה אחורית) וקאררה 4S (הנעה כפולה). לשתיהן מנוע 3.0 ליטר טווין-טורבו בנזין עם שישה צילינדרים (בוקסר), הספק מרבי של 450 כ"ס ב-6,500 סל"ד ומומנט מרבי של 54 קג"מ בין 2,300 ל-5,000 סל"ד.
בשידוך לתיבת שמונה הילוכים רובוטית דו-מצמדית, הקאררה S מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.9 שניות (3.7 עם ערכת "ספורט כרונו", הכוללת בקרת יציאה מהמקום). ה-4S זקוקה ל-3.8 שניות (3.6 עם ספורט כרונו). לשתיהן מהירות מרבית גבוהה מ-300 קמ"ש ותצרוכת דלק ממוצעת בתנאי מעבדה של כ-11 ק"מ לליטר.
לראשונה בתולדות הקבריולה, שמוצעת במשפחת ה-911 מאז סוף 1981, הדור החדש יוצע כאופציה בתוספת תשלום עם מתלי ה-PASM האקטיביים של פורשה, כולל הנמכה של 10 מ"מ, וקפיצים ומוטות מייצבים קשיחים. לדגם החדש גם תושבות מנוע משודרגות, לקשיחות מבנית עדיפה.
דגמי הקבריולה החדשים זמינים למכירה כבר עתה באירופה, במחיר התחלתי של 134,400 יורו לקאררה S (והחל מ-142,300 לקאררה 4S), בשקלים - החל מ-569,000 ו-603,000 בהתאמה לפני מסים. מדובר במחיר גבוה בכ-13% מהקופה. שיווק ה-911 החדשה בישראל צפוי להתחיל בחודש מרץ הקרוב, במחיר התחלתי של כ-1.1 מיליון שקל.