ה-508 פיג'ו ספורט מציגה עיצוב אגרסיבי יותר מזה של המשפחתית הרגילה, כולל שלל מסיטי רוח וספויילרים - לשיפור היעילות האווירודינמית וגם לטובת הרושם. חלקים שונים הוחלפו בחלקי סיבי פחמן קל וחזק, אחרים נצברו בירוק לימון צעקני.
החדשות החשובות יותר הן כמובן יחידת הכוח - שדרוג של מערכת הכלאיים שפיג'ו הציגה לאחרונה ב-508 וברכב הפנאי הקומפקטי שלה, פיג'ו 3008. בפיג'ו ספורט בחרו בגרסה החזקה של מנוע הבנזין (1.6 ליטר, 200 כ"ס) שהייתה זמינה עד כה במערכת כלאיים רק ב-3008, והוסיפו מנוע חשמלי אחורי עם 200 כ"ס - בנוסף למנוע עזר חשמלי קדמי (110 כ"ס).
הספק המערכת הכולל לא פורסם (300 כ"ס ב-3008 עם מנוע חשמלי אחורי), אך בפיג'ו ספורט יודעים לספר שה-508 המשופרת מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.3 שניות - טוב משמעותית מה-3008 הקלה יותר (6.5 שניות). המהירות המרבית של המשפחתית הגדולה מוגבלת ל-250 קמ"ש. נתון תצרוכת דלק לא פורסם, אך מערכת הכלאיים תאפשר נסיעה של 50 ק"מ בין טעינות לפי תקן WLTP החדש.
ה-508 פיג'ו ספורט צפויה להגיע לייצור סדרתי ככל הנראה במהלך שנה הבאה. לפי שעה לא ידוע האם תגיע לישראל, ואם כן מתי. גרסאות הכלאיים של פיג'ו 3008 ו-508 צפויות להגיע לישראל בשנה הבאה.