במסגרת מתיחת הפנים, סובארו תציע חרטום מעודכן שכולל סבכה קדמית בעיצוב חדש, פגוש שונה עם בתי פנסי ערפל שונים ורמת גימור חדשה, "ספורט". זו האחרונה תיוחד בעיקר בחלקי מרכב כהים (סבכה, מראות, תגים וחישוקי "17).
בעוד בישראל מוצעים כיום מנועי 1.6 ו-2.0 ליטר בוקסר ארבעה צילינדרים, באמריקה ה-XV שווק עד עתה רק עם הגדול שביניהם. ומהקיץ זה הגדול יהיה הקטן - כאשר למבחר יצטרף מנוע 2.5 ליטר חדש היישר מהפורסטר. מנוע זה מפיק 182 כ"ס ו-24.4 קג"מ במפרט האמריקאי, לעומת 152 כ"ס ו-20 קג"מ בגרסת ה-2.0 ליטר. הוא ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה והנעה כפולה.
סובארו לא מפרסמת נתוני ביצועים, אך מבטיחה תצרוכת דלק של 11.5 ק"מ לליטר בנהיגה עירונית, 14.4 בדרך בינעירונית ו-12.3 ק"מ לליטר במסלול משולב - כל זאת כמובן בתנאי מעבדה. גרסת ה-2.0 ליטר המשווקת בישראל מציעה לפי הצהרת היבואנית תצרוכת דלק של 11.8 ק"מ לליטר בעיר ו-14.3 בכביש בינעירוני.
ומה לגבי שיווק אצלנו? לפי שעה לא ידוע האם מנוע ה-2.5 ליטר החדש יוצע גם ב-XV המשווק בישראל ומהיבואנית, חברת סמלת, נמסר כי הנושא נמצא בבחינה. בכל מקרה, הרענון הקוסמטי צפוי אצלנו בחודשים הקרובים.