מכניקה וחשמל
פיג'ו 508 היברידי-נטען מוצע בישראל באותה גרסה המשרתת את 3008 PHEV. בגרסה זו מנוע טורבו-בנזין 1.6 ליטר המייצר 180 כ"ס, מנוע חשמלי קדמי עם 110 כ"ס ליצירת תפוקה משולבת של 225 כ"ס ו-36.7 קג"מ. לתיבה האוטומטית 8 הילוכים והיא מצוידת בדיסקים רטובים המחליפים ממיר מומנט, וההנעה קדמית. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש בגרסה זו הוא 7.9 שניות, לעומת 7.3 שניות בגרסת ה-225 כ"ס הרגילה; משקל הגרסה ההיברידית-נטענת גדול ב-300 ק"ג מזה של הרגילה, ל-1790 ק"ג.
ל-508 בגרסה זו סוללה של 11.8 קוט"ש (13.2 קוט"ש ב-3008), הטווח החשמלי המוצהר הוא 57 ק"מ. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 66.6 ק"מ/ל' (נתוני טווח וצריכה לפי WLTP).
מערכות ומחירים
בולמי הזעזועים, הנשלטים-אלקטרונית, כוילו לכבוד גרסה זו, שהיא כאמור כבדה יותר. ל-508 PHEV מפרט בטיחות מלא, וגם היא מוצעת ברמת הגימור העשירה 'GT', אך עם הבדלים מסוימים; כך למשל יש לה חישוקי "18 במקום "19, ובעיקר מצבי ניהוג גם לפי מקור האנרגיה – 'היברידי', 'חשמל' מצטרפים ל'ספורט' ו'רגיל'.
עיקר האבזור דומה וכולל תאורת לד מלאה, פנסי ערפל עוקבי-פנייה, גג זכוכית, מפתח חכם, תפעול חשמלי לדלת האחורית, לבלם החנייה ולמושבים הקדמיים הכוללים עיסוי, מולטימדיה עם צג "10, מערכת שמע של פוקל ועוד.
מחירה של 508 בגרסת PHEV הוא 245,000 שקלים, יקר ב-20,000 שקלים מגרסת ה-1.6 ליטר טורבו-בנזין 225 כ"ס באותה רמת גימור 'GT'. לרוכשים עד סוף דצמבר תוענק עמדת טעינה, ולאלה שישלמו במזומן תינתן הנחה של 5000 שקלים.