היברידי קל ב-B
המשפחתית הגדולה S60 מוצעת בגרסאות היברידיות קלות, כעת בסימול B, מחליף את הסימול T שהיה בשימוש עד כה. גרסת B4 היברידית המצוידת באותו טורבו-בנזין 2.0 ליטר טורבו, וזה מייצר 197 כ"ס, 7 כ"ס יותר מאשר עד כה, ו-30.6 קג"מ; לתיבה האוטומטית 8 הילוכים, ההנעה קדמית ומשך ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 7.9 שניות. מחיר B4 ברמת הגימור 'אינסקריפשן' הוא 267,000 שקלים.
הגרסה הבכירה יותר היא B5 המצוידת באותו מנוע, וזה מייצר כאן 250 כ"ס ו-35.7 קג"מ, התיבה זהה, ההנעה כפולה ומשך הזינוק ל-100 קמ"ש הוא 6.5 שניות. מחיר גרסה זו באותה רמת גימור 'אינסקריפשן' הוא 270,000 שקלים. המחיר הכמעט זהה לגרסה החלשה יותר שרמת הגימור שלה זהה, מרמז כי B4 תוצע כנראה לציי רכב ותאפשר מתן הנחות גדולות יותר בשוק הפרטי.
גם ברכב הפנאי
דגם הפנאי XC60 עבר מערך שינויים דומה, כאשר גרסת T4 הנעה קדמית הוחלפה ב-B5 ההיברידית, מבוססת אותו טורבו-בנזין 2.0 ליטר, כאן עם 250 כ"ס ו-35.7 קג"מ, אותה תיבה אוטומטית וההנעה קדמית; משך ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 7 שניות (7.9 שניות לפני העדכון). מחירה של גרסה זו עלה מ-298,000 שקלים ל-315,000 שקלים. גרסת B5 עם הנעה כפולה התייקרה ב-5000 שקלים ל-339,000 שקלים.
הגרסה ההיברידית-נטענת T8 'ריצ'ארג'' ברמת הגימור 'אינסקריפשן', התייקרה ב-10,000 שקלים ל-410,000 שקלים. להיצע נוספה רמת גימור זולה יותר, 'אינסקריפשן אקספרשן', ומחירה של זו 385,000 שקלים. רמות הגימור 'R דיזיין' ו'פולסטאר' הוצאו מהמבחר.