בחוץ וגם בפנים
השינויים החיצוניים אינם גדולים, ומוצאים ביטוי בעיקר ביחידות התאורה שכעת הן בטכנולוגיית לד, בעדכון קל לפגושים, בחישוקים חדשים ובציון שם הדגם בכתב יד.
השינויים בתא הנוסעים משמעותיים יותר, וכוללים סביבת נהג מחודשת הכוללת מולטימדיה חדשה עם ממשק חדש וצג גדול יותר במידה "8.25 המוצב כעת גבוה מקודמו. פתחי המיזוג שונים, ואיכות החומרים בתא הנוסעים שופרה.
גרסאות, אבזור, מחירים
איביזה מוצעת עם מנוע טורבו-בנזין 1.0 ליטר 3 צילינדרים המייצר 110 כ"ס וטורבו-בנזין 1.5 ליטר 4 צילינדרים המייצר 150 כ"ס. התיבה היא דו-מצמדית 7 הילוכים וההנעה קדמית. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 10 שניות או 8.2 שניות בהתאמה. בשלב זה, איביזה אינה מוצעת עם תיבה ידנית.
מחיר איביזה בגרסת 1.0 ליטר החל ב-97,000 שקלים ברמת הגימור 'רפרנס'. ברמת הגימור 'סטייל', שמחירה 104,000 שקלים, חישוקי "15, מפתח חכם, בקרת אקלים, מערכת שמע משודרגת. ברמת הגימור 'FR', המוצעת ב-118,000 שקלים, גם חישוקי "17, גג זכוכית, צג "9.2, בורר מצבי ניהוג ועוד.
גרסת 1.5 ליטר מוצעת רק ברמת הגימור 'FR', מחירה 125,000 שקלים, וזו כולל בנוסף תאורת לד מתקדמת יותר, חישוקי "18. חבילת 'רד פק', שמחירה 9000 שקלים, המוצעת רק בגרסה זו, כוללת גם מערכת שמע של ביטס, מחוונים מוקרנים, קליפרים אדומים.
במפרט הבטיחות כעת בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב באופן תקני, ומרמת הגימור 'סטייל' גם בקרת שיוט אדפטיבית.