דגם אחד
העיצוב החיצוני מכריז כי הדגם החדש שייך למשפחת דגמים אחרת. כך גם בסביבת הנהג עם חומרים ומבנה השונים מהמקובל בדגמי החברה, ובולטים בה שני צגים גדולים מחוברים במבנה קעור.
שתי גרסאות
הרכב יוצע בשתי גרסאות: xDrive 40 ו-xDrive 50, בכל אחת שני מנועים וההנעה כפולה.
לגרסה 40 הספק משולב של 326 כ"ס, מומנט של 64.3 קג"מ, ומשך ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 6.1 שניות. לגרסה זו סוללה של 76.6 קוט"ש (71 קוט"ש נטו), טווח של 408 ק"מ, וטעינה מהירה של 150 ק"ו. המשקל הוא 2518 ק"ג (כ-300 ק"ג יותר מאשר X5).
לגרסה 50 הספק משולב של 523 כ"ס, מומנט של 78 קג"מ, ומשך ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 4.6 שניות. לגרסה זו סוללה של 111.5 קוט"ש (102.5 קוט"ש נטו), טווח של 600 ק"מ, וטעינה מהירה של 200 ק"ו. גרסה זו מצוידת בקפיצי אוויר ובהיגוי אחורי, ומשקלה 2680 ק"ג (כ-500 ק"ג יותר מ-X5).
ארבע רמות גימור
כל אחת משתי הגרסאות מוצעת בשתי רמות גימור. בנוסף, ניתן לבחור בגרסה 40 בתצורות גימור פנימי 'אטליה' ו'לופט', השונות בחומרים המיוחדים, ולמען הקיימות עושות שימוש בסוגים מיוחדים של דמוי עור או בדים בהתאמה; 'סוויט' מוצעת ברמת הגימור היקרה יותר וכוללת עור מלא.
גרסה 40 מוצעת ב'ספיריט' וב-'טק'. ל'ספיריט', שמחירה החל ב-559,000 שקלים, שליטה אלקטרונית בבולמי הזעזועים, תאורת לד, חישוקי "21, גג זכוכית עם הצללה פוטואלקטרית, מצלמות היקפיות, מפתח חכם וסגירת דלתות רכה, תפעול חשמלי לדלת האחורית ולמושבים הקדמיים, בקרת אקלים ארבעה-אזורית, מולטימדיה עם צג "12.3, מחוונים מוקרנים, תצוגה עילית, ניווט עם תצוגת מציאות רבודה.
ב'טק', שמחירה 599,000 שקלים, גם חבילת גימור 'ספורט' חיצוני, גימור מהודר יותר בפנים, עיסוי וזיכרונות למושבים הקדמיים, מערכת שמע של הרמן קרדון.
גרסת 50 ברמת הגימור 'אולטימייט' עולה 699,000 שקלים, ובמפרט כאמור קפיצי אוויר והיגוי אחורי, וגם חישוקי "22, פריטי עיצוב ייחודיים בחוץ. לרמת הגימור 'אולטימייט ברונז', שמחירה 759,000 שקלים, גם תאורת לייזר, אוורור למושבים וקוסמטיקה שונה.
שתי קטגוריות
שחר שמש, מנכ"ל דלק מוטורס, וגל ארבל מנהל המוצר וההדרכה, שהציגו את הדגם החדש אמרו כי הכוונה לכוון אותו מול שתי קטגוריות שונות.
למרות שהממדים של iX כאמור הם כשל X5, גרסה 40 תתחרה בגרסאות היקרות של דגמים חשמליים קטנים ממנו, כמו אודי e-טרון, מרצדס EQC; מול הגרסאות הזולות יותר של דגמים אלה ממקמת ב.מ.וו את iX3 המשווק מזה זמן כאן.
בנוסף, תכוון ב.מ.וו את iX בגרסה 50 מול דגמי פנאי גדולים קונבנציונליים, כמו אודי Q7, מרצדס GLE.
שמש ציין כי לב.מ.וו ישראל תהיה בעיה לקבל השנה את מספר המכוניות הנדרש, והוסיף כי היבואנית עושה את מרב המאמצים כדי לעמוד בביקוש.