דגם חדש
ג'וגר מבוסס על הפלטפורמה B-CMF המודולרית של ברית רנו-ניסן-מיצובישי המיועדת לדגמי סופרמיני (כמו רנו קליאו וקפצ'ור) אך בגרסה מוארכת, כאן בגרסה פשוטה מזו שיש בלוגאן החדשה (שאינה משווקת בארץ).
לג'וגר בסיס גלגלים ענק של 289.7 ס"מ, אורכו 455 ס"מ, רוחבו 178 ס"מ וגובהו 163 ס"מ. נפח תא המטען כאשר כל המושבים בשימוש הוא 212 ליטרים, 631 ליטרים כאשר השורה האחורית מקופלת ומגיע ל-2017 ליטר כאשר כל השורות מקופלות.
ג'וגר מוצע עם מנוע הטורבו-בנזין המוכר של רנו, 1.0 ליטר ו-3 צילינדרים, וזה מייצר 110 כ"ס ו-20.4 קג"מ ב-2900 סל"ד. לג'וגר בשלב זה רק תיבה ידנית עם שישה הילוכים. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 11.2 שניות והמהירות המרבית היא 183 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת היא 17.5 ק"מ/ל' והציון הירוק הוא 5.
בהמשך הדרך צפויה להגיע גרסה אוטומטית עם חטיבת כוח היברידית.
במבחן הבטיחות שנערך לרכב על-ידי יורו NCAP, קיבל ג'וגר כוכב אחד בלבד (מתוך חמישה), והציונים לפי קטגוריות הם: הגנה על מבוגרים, 70%; הגנה על ילדים, 69%; הגנה על הולכי רגל, 41%; מערכות בטיחות, 39%.
רמות גימור, מחירים
דאצ'יה ג'וגר משווק בשלוש רמות גימור. 'אסנשיאל', שמחירה 105,000 שקלים, כוללת תאורת לד, מולטימדיה עם צג "8. ב'קומפורט', עם תג מחיר של 115,000 שקלים, פריטי עיצוב אופנתיים בחוץ וגימור מהודר יותר בפנים, מראות צד בצבע מרכב ובתפעול חשמלי, בקרת אקלים, מצלמה. ל'קומפורט פלוס', שעולה 120,000 שקלים, גם חישוקי "16 ומפתח חכם.
מפרט מערכות הבטיחות בכל רמות הגימור כולל רק בלימה אוטונומית, וב'קומפורט פלוס' גם ניטור שטחים מתים. כתוצאה מכך חייב הרכב במערכת התרעה בהתקנה מקומית.
רועי שחורי, מנהל חטיבת רנו ודאצ'יה בישראל, ציין כי בישראל קיים ביקוש גדול לרכבי שבעה מקומות, אלא שמחירם גבוה בהרבה מזה של ג'וגר. בנוסף, רוב ההיצע הוא של דגמי פנאי יקרים יותר, בשעה שמיניוואנים קומפקטיים כמעט ואינם מוצעים יותר. בקרסו בונים על העיצוב המחבר את הדגם לרכבי פנאי ואמור להוסיף לכוח המשיכה שהיה ללודג'י, כך שימשוך קהל גדול מאשר עד כה.