מבחוץ, סובארו אבולטיס מיישר קו עם הפרצוף העכשווי של דגמי היצרן ומקבל יחידות תאורה קדמיות חדשות, כמו גם סבכה ופגוש חדשים. מאחור בוצע עדכון עדין יותר שעיקרו פנסים אחוריים בעיצוב מחודד.
תא הנוסעים המחודש מתהדר במערכת מולטימדיה חדשה עם מסך "11.6 אנכי (במקום "8), שכולל בתוכו גם את בקרת האקלים. המערכת החדשה מצוידת במעבד גרפי מהיר יותר והיא כוללת חיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, מערכת ניווט מבית 'טום טום' שניתנת לתפעול קולי ועוד.
בחלק מרמות הגימור סובארו אף התקינה מיקרופונים בכדי להקל על שיחה בין נוסעי השורה הראשונה לשלישית (כלומר, במקום לצעוק "ילדים תפסיקו לריב או שאנחנו עוצרים בצד ומורידים אתכם מהאוטו", עכשיו תוכלו להגיד את זה בנועם והם יתעלמו מכם בשקט).
רמת הגימור 'אוניקס', שהוצעה בחו"ל מאז 2021 אך לא הגיעה לישראל בעבר, זכתה למספר עדכונים ייחודיים וכוללת גג פנורמי חדש, חבילת השחרה, חישוקי "20 וריפודים מבד עמיד במיוחד הדוחה מים ולכלוך.
האבולטיס המעודכן מקבל גם את הדור האחרון של מערכת הבטיחות האקטיבית EyeSight, הכוללת יכולות משופרות של צמד המצלמות הקדמיות ובלימה עצמאית חלקה ומיידית יותר (שהושגה, בין היתר, באמצעות החלפת מגבר הבלם ההידראולי במגבר בלם חשמלי). ארסנל הבטיחות כולל מעתה סיוע אקטיבי להיגוי בעת תמרון חירום במהירויות של עד 80 קמ"ש, כמו גם תמונת "מעוף הציפור" במסך המרכזי.
יחידת ההנעה נותרה זהה: מנוע בוקסר טורבו-בנזין בנפח 2.4 ליטר המספק 260 כ"ס ומשודך לתיבה רציפה ולהנעה כפולה. אין שינוי גם בנתוני הביצועים וצריכת הדלק.
המחירים בארה"ב משקפים עלייה של כ-5% במחיר רמת הגימור הבסיסית (החל מ-35 אלף דולר, אם אתם רוצים נתון מדויק שיגרום לכם להתבאס שוב על המיסים בישראל), ומצביעים, ככל הנראה, על עליית מחיר דומה במחוזותינו.