נקודות לציון
מתוך 15 הדגמים הנבחנים, 14 קיבלו 5 כוכבים, ורק דגם אחד, DS 9 החדש, הסתפק ב-4 כוכבים; פחות מ-80% בהגנה על מבוגרים, ציון נמוך מ-70% במערכות הבטיחות.
שלושה דגמים שמקורם בסין – WEY קופי 02, ניו ET7, סמארט #1 – במבחן זה, והציונים שלהם בצד הגבוה של הסקלה.
איסוזו דימקס נבחן כבר ב-2020 וקיבל אז 5 כוכבים, אבל התייצב למבחן נוסף לאחר שיפורים בהגנה על ברכי הנהג, מבחן הריסוק החזיתי שונה והשאר כמו במבחן ההוא; התוצאה מכובדת ביותר, כולל הגנה על הולכי רגל, אתגר של ממש בטנדר.
סובארו סולטרה החשמלי הוא דגם זהה לחלוטין לטויוטה bZ4X, והציונים שלו במבחן זה מבוססים על אלה של רכב הפנאי החשמלי של טויוטה.
ראויים לציון
בין שאר הדגמים, היו כאלה שהצטיינו במיוחד. בתחום ההגנה על מבוגרים, לארבעה דגמים ציון מעל 90%: ניו ET7 עם 91%, WEY קופי 02 וטסלה מודל S עם 94%, סמארט #1 עם 96%, יונדאי איוניק 6 עם 97%(!). בהגנה על ילדים, רוב הדגמים השיגו ציונים בין 85% ל-89%.
בהגנה על הולכי רגל, טויוטה קורולה קרוס מוביל עם 87%. בתחום מערכות הבטיחות, שבעה דגמים קיבלו ציון 90% ומעלה, שניים מהם עם 95% ויותר: ניו ET7, טסלה מודל S.
מה שמביא אותנו לזה האחרון, שהצטיין במיוחד במבחן זה – עם שלושה ציונים גבוהים ביותר; המקום הראשון והמאוד גבוה במערכות בטיחות (98%), שני ציונים נוספים מעל 90% ועוד אחד של 85% (הולכי רגל); מודל S ממשיך את מופע המצוינות של דגמי טסלה במבחני יורו NCAP.
סדר הדגמים לפי הא"ב