בכל מקרה, בפיג'ו החליטו שצריך להמשיך הלאה אל הדור השלישי והחלו בתהליך החשיפה של הדגם. סביבת הנהג ופרטים ראשונים פורסמו היום (ג'), הסרט הלוט הסופית מתוכננת לחודש ספטמבר הקרוב.
פיג'ו 3008, i-Cocpit פנורמי
כאמור, בפיג'ו חושפים כעת תמונות ופרטים ראשונים על סביבת הנהג של הדור החדש המכונה בפי היצרנית 'i-Cocpit'. נזכיר, סידור זה, המאפיין את סביבת הנהג של היצרנית בעשור האחרון, הוצג לראשונה עם פיג'ו 208 ובהמשך התגלגל לשאר דגמיה של פיג'ו. בסידור זה גלגל ההגה קטן יחסית למקובל ממוקם נמוך וקרוב לנהג ואילו לוח המחוונים מעליו.סביבת הנהג של פיג'ו 3008 החדש תכלול את הדור האחרון והעדכני ביותר של סידור זה, שכאן זוכה לסיומת 'פנורמי' בזכות מסך מולטימדיה קעור ענק ורוחבי בקוטר 21 אינץ'. מסך זה נשען על רגל רוחבית המעניקה לו מראה "צף" והוא בעל מבנה קעור הפונה כלפי הנהג. לפי פיג'ו צד שמאל יציג את נתוני הנסיעה כלוח מחוונים ואילו במרכז ובצד ימין יוצגו מערכת בקרת האקלים, מולטימדיה, ניווט ועוד ויהיו נגישות גם לנוסע.
המסך החדש ממוקם באופן מרוחק יחסית מהנהג והנוסע, ולכן בפיג'ו תכננו גלגל הגה חדש אשר מאפשר תפעול נרחב של רכיבי המערכת. בנוסף, במרכז הדשבורד ישנו מסך משני נוסף בו ניתן לקבוע עד עשרה קיצורי דרך שונים בהתאמה אישית.
במרכז ישנה קונסולה נאה המטפסת מעלה בצד הנהג ויורדת נמוך בצד הנוסע – שילוב שלפי פיג'ו אמור לקרב חלק מהפונקציות והפקדים לנהג מחד ולאפשר מרחב ותחושת מרחב מאידך. ידית ההילוכים וכפתור ההנעה מצאו מיקום חדש מימין לגלגל ההגה.
שאר הפרטים
שאר הפרטים טרם פורסמו. ניתן לשער כי פיג'ו 3008 החדש יוצע עם מגוון מערכות הנעה, כולל יחידת ה-1.2 ל' ההיברידית-מתונה החדשה של היצרנית ומערכת היברידית-נטענת עדכנית. בנוסף, לראשונה בתולדות הדגם צפויה גם גרסה כל חשמלית חדשה.כאמור, פרטים נוספים תשחרר פיג'ו עם חשיפת הדגם במלואו בחודש ספטמבר הקרוב.