חברת סיטי טרנספורמר הישראלית חשפה באיטליה, טורינו, שם עתיד להיות גם מורכב את גרסת הייצור המלאה של הרכב המתקפל הראשון בעולם, ה-CT-2. זהו דגם בעל מקצה שיפורים ממוקד בהשוואה ל-CT1 עליו נהגנו בהשקתו המקומית בישראל עם ליטושים בתחום הנוחות, בטיחות, עוצמה וביצועים וכן שימושיות.  

ה-CT-2, כלי מוטורי 4-גלגלי בסידור 1+1 באורך 2.5 מ' המוגדר קאוודרוסייקל ברישוי, הוא הרכב המתקפל המודולארי הראשון מסוגו, שבלחיצת כפתור יכול לשנות את רוחבו מ-1 מ' ל-1.3 מ', גם את קוטר הסיבוב, ולהציע כושר תמרון אופטימלי בערים הצפופות. כדי לקבל פרופורציות, ארבעה CT-2 יאכלסו מקום חניה בודד של רכב טיפוסי. 

בדגם הסדרתי, כמו ברכב המקורי יהיו שני מושבים, באחורי אף ניתן להתאים מושב בטיחות. בקיפול מלא של המושב מאחורי הנג נפער חלל אחסון של 450 ל' והסרתו תגדיל את האחסון ב-50 ל' נוספים. בנוסף לכך, מציע CT-2 אבזור חיוני כמו מזגן, מערכת שמע של 'מורל' וממשקים, מערכות בטיחות בהן התרעה מפני התנגשות וניטור שטח "מת" במראות הצד, לצד בקרת יציבות ו-ABS. 

 "צמצמנו  למינימום את מספר הממשקים כדי לשפר את קלות התפעול, תוך התמקדות בחוויות CMF ייחודיות (צבע, חומר, גימור) וחוויות  מגע בנקודות מרכזיות. המטרה שלנו הייתה להשתמש בחומרים בצורה מחושבת ככל האפשר כדי ליצור תחושה אינטואיטיבית ומובחרת", כך המעצב הראשי אייל קרמר.

על הכוח מופקדים שני מנועים חשמליים קומפקטיים בהספק משולב של כ-30 כ"ס, המניבים לנהג האצה ל-50 קמ"ש ב-5 שניות ועד מהירות מרבית של 90 קמ"ש. למערכת החשמלית הוצמדה סוללת 15 קווט"ש בעלת טווח נסיעה מרבי של 180 קילומטרים. טעינה אורכת 4.5 שעות משקע AC ביתי רגיל. 

"ה-CT-2 לא רק יספק לנוהגים חווית נהיגה מעולה בערים, אלא גם מוסדות וציים לוגיסטיים ייהנו 
בשל טביעת הרגל המינימלית והיעילה שלו", אומר המייסד ומנכ"ל החברה ד"ר אסף פורמוזה. "פינוי 75% מהשטח מאפשר לעיריות לקבל יותר אזורים ירוקים מאשר אזורי חניה ולנו תושבי הערים, ליהנות מהם", כך אומר.

לדבריו מוסיף גם אורי מרידור, מייסד שותף בחברה:  "CT-2 מיועד לסביבות עירוניות ולשמש גם עבור פתרונות של "מייל אחרון" עבור בתי עסק. הוא נע במקומות צרים…הרכב מצויד בקישוריות מלאה, צמד מסכי תצוגה. CT-2 הוא יותר מסתם מכונית מיקרו; זוהי הצהרה של תחכום מתקדם. המשימה שלנו היא להביא בטיחות, קיימות ותחכום לניידות עירונית, ולאפשר ניידות יעילה יותר במרחב העירוני אשר תחסוך זמן וכסף ותיטיב עם הסביבה".