במתיחת הפנים שינויי עיצוב המקרבים את פיקנטו לדגמים החדשים של קיה, והדבר נעשה באמצעות החלפת יחידות התאורה, לד ב-GT, פגושים וכונסי אוויר אחרים. בסביבת הנהג כעת גם מחוונים מוקרנים. יכולת מערכות הבטיחות שופרה אף היא.
המנוע כשהיה – בנזין אטמוספרי, 1.2 ליטר, 4 צילינדרים – אך התפוקה ירדה כדי לעמוד בתקנות הזיהום העדכניות. המנוע מייצר 79 כ"ס ו-11.5 קג"מ ב-4200 סל"ד; לפני מתיחת הפנים: 84 כ"ס, 12 קג"מ. התיבה כמקודם, חד-מצמדית עם 5 הילוכים, משך ההאצה ל-100 קמ"ש 16.5 שניות והמהירות המרבית 159 קמ"ש; לפני מתיחת הפנים: 15.7 שניות, 159 קמ"ש.
קיה פיקנטו מוצע רק בשתי רמות אבזור – 'LX' שמחירה 105,000 שקלים, זו מופנית בעיקר לציי הרכב ובמפרט בין השאר חישוקי "15; זו ב-'GT' מיועדת ללקוח הפרטי, עולה 106,000 שקלים וכוללת בין השאר: תאורת לד, חישוקי "16, גג זכוכית, מפתח חכם, בקרת אקלים, ריפוד דמוי עור. מחירים אלה משקפים התייקרות של 8000 עד 10,000 שקלים, כ-10% ביחס לפיקנטו הקודמת.