לאחר הסדרה של תקינה אירופית, ישראל תהיה בין המדינות הראשונות בעולם לצרף לשורותיה מספר דגמים חשמליים חדשים של קבוצת Skyworth המיובאים לארץ על ידי קבוצת כדורי. במסגרת תערוכת פריס הציגה חטיבת המכוניות של החברה, Skywell מכונית קומפקטית חשמלית מסגמנט C, שתנסה לאתגר את כלל המותגים בקטגוריה הזו, כולל פולקסווגן, BYD, ג'ילי, חברת MG.  

סקיוול מציגה רכב חשמלי קומפקטי, Q
צילום: יצרן

דגם זה, הנקרא Q, יחזק את רכב הפנאי ET5 בישראל עם פניה למשפחות צעירות, בעלות תקציב מוגבל יותר. מדובר ברכב חשמלי באורך 4.3 מ', בסיס גלגלים של 2.7 מ', רוחב של 1.83 מ', גובה של 1.54 מ' ולדברי החברה יהיה בעל תא מטען שימושי ומרחבי פנים נדיבים הודות לרצפה השטוחה. 

תהיינה לפחות 2 אופציות לבחירה בין טווח הנסיעה על בסיס הספק מרבי של 204 כ"ס בשני הדגמים והנעה קדמית; המערכת החשמלית, בפועל, נחלקת בין גרסת טווח ארוך לטווח בינוני כאשר הגרסה הבכירה תספק טווח נסיעה מרבי של 482 קילומטרים עד התרוקנות וטעינה אולטרא מהירה של 10-80% בפחות מ-25 דקות. שימו לב לזמן ההאצה המוצהר: 0-100 קמ"ש ב-4 שניות.  

מערכות הבטיחות של סקיוול מבטיחות לדברי המותג הגנה מלאה עם שלל אמצעים ועזרים, כפי שמקובל בקבוצה זו, כולל בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית זחילה, התרעות על שטח "מת" במראות הצד, בלימות אוטומטיות, בקרת סטיה מנתיב עם התערבות במצב חירום ועוד.  

סקיוול מציגה רכב חשמלי קומפקטי, Q
צילום: יצרן

תא הנוסעים משקף עיצוב חדש לגמרי מבחינת סקיוול עם שימוש במרקמים באיכות גבוהה מבעבר וכן בקרת מולטימדיה חדישה, מבוססת צג 15.6 אינץ' וממשקי אפל ואנדרויד. תהיינה תוספות תקניות כגון טעינה אינדוקטיבית מהירה לסלולרי, תקרה פנורמית, תאורת אווירה 128 צבעים וכן במסגרת שיתוף פעולה עם חברת 'מץ' הגרמנית, צוידה ה-Q במערכת שמע עם 8-רמקולים. 

סקיוול תבנה את המחיר של הדגם בהתאם לתחרות בקטגוריה, תוסיף גם מסגרת אחריות של 7-שנים לרכב ו-8 שנים לסוללה. הצפי על ידי היבואנית כדורי הוא שנראה את הרכבים החדשים של סקיוול, ה-Q ביניהם מתישהו בחציון השני של 2025.