זהו דגם לא סימטרי בעיצובו, המערבב קווים של פאסטבק עם אלו של רכב פנאי. אם נחטט בהסטוריה אפשר למצוא קורלציה רופפת משהו לפיג'ו 408, אבל עם קווים אלגנטיים ועתידניים - חלקם עדיין מוסתרים על ידי מלתחת הסוואה. על גבי הסימונים מבחוץ, בולט המספר 750 בגדול: זה מייצג את מרחק הנסיעה של המערכת החשמלית על פי מחזור WLTP תקני באירופה וגם בארץ.
ה-DS D85 יוצג רשמית לפני סוף השנה, ולאחר מכן יגיע לכבישים ב-2025. העיצוב בהחלט משקף את כוונת החברה להתמודד עם חרדות הטווח דרך הישגים דינמיים: קו המותניים נראה חלק מאוד לטובת האווירודינמיקה, השמשה הקדמית בזווית לא קונבנציונלית, מכסה המנוע נמוך ובחלקו התחתון של הפגוש כונסי אוויר אקטיביים. מקדם ההתנגדות האווירודינמית (Cx) מרשים, שווה ל-0.24.
מבחינת גודל, ה-DS D 85 יהיה אחד הדגמים הגדולים ביותר שנבנו על פלטפורמת Stla Medium. הוא אמור להתחרות עם רכבי סאלון עם כ-4.9 מטרים אורך, ובאשר למערכת ההנעה, הוא יהיה זמין בשני גדלי סוללה - 73 או 98 קוט"ש. השני, כמובן, הוא הדגם שיצליח ככל הנראה לעמוד מאחורי ה-750 ק"מ מוצהרי היצרן.
בסטלנטיס, על אף דיווחים על קשיים ומורכבות לוגיסטית במספר מותגים (במיוחד בקבוצת פיאט), ממשיכים להגדיל את היצע הרכבים בכל שדרת היצרנים - סיטרואן, אופל, פיג'ו, ג'יפ, אלפא ועוד. עבור DS, שמדי פעם נקשרה בתוכניות אסטרטגיות לצמצום הפסדים, מדובר במהלך של הבעת אמון מבחינת הנהלת סטלנטיס, אך ימים יגידו אם זו התשובה לה הם זקוקים.