קאדילק ATS 2013-2018 יד שניה חוות דעת
נבדק על ידי אלגוב אוהד-
רקע כללי
ה-ATS היא נציגת קאדילק בסגמנט משפחתיות-הפרימיום, המתחרה בעיקר מול התוצרת הגרמנית בתחום.
ה-ATS מצוידת במנוע ה-2.0 ליטר טורבו של ג'נרל מוטורס (272 כ"ס) עם תיבה אוטומטית עם 6 היל' - יחידת הנעה המספקת ביצועים טובים למדי.
ל-ATS מרפט אבזור מרשים למדי כבר בגרסת הבסיס, כשמעל נמצאת רמת גימור גבוהה יותר, המציעה תוספות של אביזרי נוחות לצד עזרים דינאמיים, כמו מתלים אדפטיביים ודיפ' מוגבל החלקה (אלקטרוני).
בינואר 2016 הגיעה ה-ATS-V לישראל, עם נתוני ביצועים מהממים ותג-מחיר נמוך משמעותית משל המתחרות המקבילות, וביוני 2016 החל שיווקה של ATS מעודכנת, עם תיבה אוט' 8 היל', התורמת לביצועים משופרים ולצריכת דלק טובה יותר מבעבר.
כמו כן, במסגרת העדכון, נוספו מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות למפרט.
-
עיצוב ונוכחות
ה-ATS נראית כמו גרסה מוקטנת ומעודכנת של ה-CTS, במיוחד במבט מאחור.
 
התוצאה סופית נאה ובעלת נוכחות מרשימה, גם אם לא מאוד חדשנית.
-
תא נוסעים ומטען
תא הנוסעים מודרני ומאובזר.
 
עיצוב הפנים נאה ומעניק שילוב גוונים מוצלח, לצד מגוון חומרים ומרקמים.
 
התלונה העיקרית נוגעת למרווח בעייתי מאחור, גם לממוצעי מידות.
 
תא המטען לא מרשים בנפחו.
-
מנוע וביצועים
יחידת הכוח חזקה ובעלת דחף בריא, אך מעט מחוספסת.
 
צליל התמסורת בולט במהירות נמוכה וממשיך עם תיבת הילוכים טובה, גם אם לא המהירה ביותר.
 
עם 272 כ"ס ושפע מומנט, ה-ATS מרגישה די זריזה ומספקת ביצועים טובים.
-
נוחות והתנהגות
לא מדובר באמריקאית בטעם של פעם עם כיול מתלים רכרוכי.
 
ה-ATS מציעה ריסון מתלים טוב מאוד, אבל פחות מערבת את הנהג, עם הגה מדויק אך מאוד מנותק.
 
נוחות הנסיעה טובה עם נטייה לצד הנוקשה, ומשתפרת ככל שעולה המהירות.
-
תמורה למחיר
המחיר מושך ביחס לרמת האבזור והחבילה הכללית.
-
סיכום
מתחרה ראויה למשפחתיות-פרימיום אירופאיות.