אינפיניטי FX - אוטו 

אינפיניטי FX

אינפיניטי FX מידע כללי

קטגוריה: פנאי/שטח גדול
גירסה מומלצת:
8.3 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2009

אינפיניטי FX יתרונות וחסרונות

יתרונות
חסרונות
בשורה התחתונה

אינפיניטי FX 2014 חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    אינפיניטי FX הוא רכב פנאי גדול (E-SUV) בסדר גודל של ב.מ.וו X6, פורשה קאיין, לנד רובר ריינג' רובר ספורט.

    במקור הוצג FX בשנת 2003 וסימן את המהפך שעבר מותג אינפיניטי - ממותג מזדקן, משעמם ומביך לשם לוהט בארצות הברית. FX היה לנושא הדגל והדגם המזוהה ביותר עם המותג ברחבי העולם. זה גם הרכב שגרר רבים בארץ להסתער על חברות היבוא האישי עוד בתחילת המילניום, והכניס את אינפיניטי לתודעה ולשוק המקומי - הרבה לפני שחברת קרסו החליטה לייבא אותו באופן רשמי.

    הדור השני הוצג ב-2008, כשהוא מבוסס - כמו קודמו - על פלטפורמת FM של ניסאן, עם מנוע קדמי-מרכזי בהתקנה אורכית לטובת הנעה אחורית; מדובר באותה הפלטפורמה של ניסאן 370Z ואינפיניטי G37 שנודעו בזכות יכולותיהן הדינמיות. הדור השני הוביל את חדירת מותג אינפיניטי לאירופה, ובהמשך גם לישראל מתחילת 2009.

    הדור השני מעודן ונעים מקודמו לשימוש יום-יומי, אך עדיין מצטיין ביכולת הדינמית שלו, כמו-גם ביכולת לספק הנאה מנהיגה - תכונה נדירה ולא-אופיינית לדגמי פנאי, בוודאי אלו הגדולים. מצד שני, רמת העידון עדיין אינה ברמה של הדגמים המקבילים מאירופה - הן בנוחות הנסיעה והן באיכות ובנראות של סביבת הנהג, המקנה תחושה פשוטה יחסית (על אף האבזור העשיר).

    רוב כלי הרכב שנמכרו בישראל לאורך השנים מצוידים במנוע הבנזין האטמוספרי המפורסם של ניסאן-אינפיניטי: V6 ובנפח של 3.7 ליטר עם 320 כ"ס ו-36.7 קג"מ (VQ37VHR) עם קו אדום ב-7500 סל"ד(!). למנוע זה מחוברים תיבה פלנטרית (7 הילוכים, של ג'טקו) ומצמד רב-דסקי, האחראי על שילוב הסרן הקדמי ליצירת ההנעה הכפולה. על אף שמדובר במעכת ההנעה הבסיסית במבחר, מדובר במערכת הנעה חווייתית ותגובתית מאוד.

    בנוסף, FX קיים בשתי גרסאות נוספות - אחת עם מנוע בנזין V8 אטמוספרי בנפח 5.0 ליטר (390 כ"ס, VK50) ואחת נוספת עם מנוע טורבו-דיזל V6 בנפח 3.0 ליטר (231 כ"ס, טורבו יחיד; V9X); שתי הגרסאות מצוידות אף הן בתיבת 7 הילוכים - אבל בשתיהן מותקנת גרסה מחוזקת ביחס לזו שבגרסת 3.7 ליטר.

    אינפיניטי FX הוצע ברמת גימור אחת, עשירה, הכוללת בין היתר כניה והנעה ללא מפתח, מושבים קדמיים מאווררים, חישוקי "20. חבילת S, שהוצעה בתשלום, כוללת חישוקי "21 ובולמי זעזועים מתכווננים (שליטה אלקטרונית במעברי השמן בבולמים). בשנים הראשונות ניתן היה להוסיף גם מערך צילום היקפי (360 מעלות) ובקרת שיוט אדפטיבית. בגרסת V8 מותקן מנגנון היגוי אחורי אקטיבי.

    מאוגוסט 2014 החל בישראל שיווק הדגם המחודש של אינפיניטי FX, אז גם שונה שמו ל-QX70 (ראו דף דגם נפרד).

  • עיצוב ונוכחות

     

  • תא נוסעים ומטען

     

  • מנוע וביצועים

     

  • נוחות והתנהגות

     

  • תמורה למחיר

     

  • סיכום

     

אינפיניטי FX גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה

כתבות ומבחני דרכים אינפיניטי FX

ציון ותגובת גולשים

ברשותך אינפיניטי FX?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

1
  • מחשפםךמלן

    האוטו שלי

    אינפיניטי FX, אוט', 3.7 ל', Sport, 4x4
    מודל: 2009 - 2014

    תאריך: 16.07.2023

    תענוג מנוע חזק

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעת מימון בהחזר חודשי מותאם עבורך*

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.9%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5