KGM רקסטון - אוטו

KGM רקסטון

KGM רקסטון מידע כללי

קטגוריה: פנאי/שטח גדול
גירסה מומלצת:
12.3 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2024

KGM רקסטון יתרונות וחסרונות

יתרונות מרווח, נוחות, יכולת שטח ביחס לרכב פנאי
חסרונות מיושן ביחס למתחרים, צריכת דלק גבוהה, עדיין מוגבל בשטח
בשורה התחתונה למשפחה המטיילת

KGM רקסטון 2024 חוות דעת

נבדק על ידי שגב אלעד
  • רקע כללי

    KGM הוא השם שקיבל מותג הרכב הקוריאני הוותיק סאנגיונג אחרי שנרכש ב-2022 על ידי קבוצת KG שמתמחה בכימיקלים ופלדה. המיתוג מחדש של החברה התרחש ב-2023 והרכב הראשון להגיע אלינו הוא הרקסטון הוותיק והמוכר.

    רכב השטח הגדול, שנשען על שלדת סולם, הוצג ב-2017 כאשר ב-2019 עבר מתיחת פנים. את שינוי השם ניצלו הקוראנים לעדכון מסוים - צג חדש וגדול יותר ("12.3) ומערך מולטימדיה חדש שכולל ממשקי קישור אלחוטיים.

    כבעבר מצויד הרקסטון במנוע דיזל בנפח 2.2 ליטר עם 202 כ"ס ובנתון מומנט של 45 קג"מ. המנוע משודך לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים ולהנעה אחורית או כפולה (לא קבועה), בהתאם לדרישה.

    כיאה לרכב שטח יש גם הילוך כוח, כשלדגם המעודכן נעילת דיפרנציאל אחורי אוטומטית.

    בחודש יולי 2024 הושקה בארץ גרסה חדשה ולא שגרתית לרקסטון ולזו הנעה אחורית בלבד וללא הילוך כוח. מחירה של גרסה זו נמוך משמעותית מגרסת ההנעה הכפולה שיש לה אותו מנוע ואבזור. הביצועים וצריכת הדלק, על הנייר, משופרים במקצת.

  • עיצוב ונוכחות

    לרקסטון מופע מרשים. מדובר ברכב די גדול, עם חזית בולטת ויחידות תאורה נאות. גם מהצד ומאחור, רקסטון נראה טוב.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג עודכנה בחידוש האחרון, וההבדל העיקרי והבולט הוא בהטמעת מסך מגע מרכזי 'צף' בגודל "12.3 (קודם מסך "8), עם סידור שונה לפתחי האוורור. בנוסף, יחידת השליטה של בקרת האקלים כוללת כעת לחצני מגע, לעומת לחצנים פיזיים בעבר. נכון לעכשיו, כשהרכב חדש יחסית, התפעול נוח ורגיש למגע. המטען הסלולרי האלחוטי מתוכנן באופן שגוי ומעצבן במיוחד לשימוש.

    פרט לכך, זהו אותו רקסטון מוכר וידוע: סביבת נהג בעלת מופע מהודר (ב'פרמיום') אך עם חומרי דיפון זולים ופשוטים לעתים (על ההגה, בדלתות); מושבים קדמיים מוצלחים ונוחים; מרחב גדול ליושבים מלפנים ומאחור כולל כניסה נוחה לחמישה; השורה השלישית נחותה משמעותית: הכניסה לא נוחה, הספסל עם מבנה בעייתי.

  • מנוע וביצועים

    מערכת ההנעה ברקסטון ללא שינוי; אותו מנוע טורבו-דיזל 2.2 ליטר המייצר 202 כ"ס ו-45 קג"מ, המחובר לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים.

    הביצועים מספקים כל שימוש סביר, ותיבת ההילוכים פועלת היטב: חלקה, וזריזה בפעולתה. המנוע נשמע בעיקר עם תחילת תנועה, וגם אז אינו מציק.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה של רקסטון הפתיעה לטובה. אמנם לא מדובר ברכב נוח או מעודן בצורה יוצאת דופן, אבל פעולות השיכוך וההחזרה של הבולמים ראויות לציון. אומנם הריסון חסר, דבר המתבטא בנדנודי המרכב התכופים, אבל בסך הכל רוב השיבושים נחסכים מישבני הנוסעים.

    בידוד הרעשים ברמה סבירה.

    בפיתולים,, למרות ממדיו הנכבדים, רקסטון דווקא משרה תחושת ביטחון על האוחז בהגה. להגה משקל כבד יחסית עם משוב מפתיע – וכן רמת אחיזה גבוהה. תכנון המתלים מוביל לזוויות גלגול מורגשות, אבל אלה אינן פוגעות בביטחון של הנהג.

    יכולת שטח אמורה להיות אחד מיתרונותיו של רקסטון על פני רכבי פנאי רגילים, בזכות שלדת סולם, תיבת ההעברה עם 'הילוך כוח' ודיפרנציאל אחורי אלקטרוני מוגבל-החלקה.

    עם זאת, רקסטון לא תוכנן לשטח טכני מאתגר, והדבר ניכר בזוויות המרכב הצנועות; שינויי גובה משמעותיים בתוואי הקרקע כבר יגבילו את יכולת התנועה שלו. בנוסף, לרכב אין טבעות עיגון, סידור הגחון פגיע ולא מוקפד, והצמיגים המקוריים הם צמיגי כביש מובהקים – וכל אלו מגבילים מאוד את הפוטנציאל להעמיק בשטח.

  • תמורה למחיר

    לרקסטון מערך איכויות לא מבוטל – מרחב הפנים נדיב למשפחה, היכולת הדינמית מוצלחת מהמקובל, ובעיקר נוחות ואיכות הנסיעה טובות בהחלט.

    בהשוואה לדגמי פנאי מגודלים אחרים עם שבעה מקומות בעלי הנעה כפולה – כמו סקודה קודיאק או קיה סורנטו – לרקסטון יכולת טובה יותר בשטח, ובמחירו הוא בהחלט מעניק תמורה טובה.

  • גרסאות ורמות גימור

    הרקסטון מוצע רק עם שבעה מושבים ובשתי רמות גימור.

    ברמת גימור 'EX' הוא כולל חישוקי "18, תאורת לד, מפתח חכם, בקרת אקלים ועוד.

    ברמת גימור 'פרמיום' תקבלו גם דלת אחורית חשמלית, גג זכוכית, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים שמרופדים הפעם בעור, וכוללים גם אוורור.

  • בטיחות

    ברמת גימור 'EX' מערך הבטיחות המתקדם כולל בלימה אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב ועוד. ברמת גימור 'פרמיום' גם תיקון סטייה, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים, בלימה אוטונומית לאחור ועוד.

    הרקסטון לא נבדק במבחני הריסוק של יורו NCAP.

  • צריכת דלק

    בגרסת ההנעה הכפולה צריכת הדלק הייתה 7.2 ק"מ/ל' במבחן מאומץ – צריכה גבוהה יחסית, אם כי לא חריגה בהינתן ממדי הרכב ותנאי המבחן המכבידים.

  • מה חדש בKGM רקסטון 2024

    ביולי 2024 הושקה בארץ גרסה חדשה ולא שגרתית לרקסטון ולזו הנעה אחורית בלבד וללא הילוך כוח. מחירה של גרסה זו נמוך משמעותית מגרסת ההנעה הכפולה שיש לה אותו מנוע ואבזור. הביצועים וצריכת הדלק, על הנייר, משופרים במקצת.

  • סיכום

    למשפחה המטיילת.

KGM רקסטון גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג KGM רקסטון
KGM רקסטון גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
2157
202
1,680
214,990
2157
202
2,031
259,900
2157
202
2,343
299,900
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים KGM רקסטון

ברשותך KGM רקסטון?

ציון ותגובת גולשים

KGM רקסטון מתחרים

KGM ישראל רשימת דגמים
מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.9%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5