מזראטי גראן-קבריו 2019 חוות דעת
נבדק על ידי אלגוב אוהד-
רקע כללי
הגראנקבריו הוצגה לראשונה בתערוכת פרנקפורט 2009 וייצורה החל ב-2010.
מדובר בגרסת גג בד מתקפל וארבעה מושבים לגראנטוריסמו (GranTurismo), מכונית הספורט שהחליפה את ה-GT (שכונתה בתחילה 3200GT ו-4200GT).
בניגוד לקופה, הקבריולה לא מוצעת עם מנוע ה-4.2 ליטר הבסיסי (405 כ"ס).
למרות חיזוקי המרכב הנדרשים ממכונית פתוחה, הגראנקבריו מציגה משקל דומה לזה של גרסת הקופה, ומבטיחה לשמור על הריגושים הספורטיביים בתוספת הרבה שמיים, אוויר ולא פחות חשוב - רעש מנוע.
כמו אחותה הסגורה, גם הגראנקבריו עברה רענון קל לקראת 2012.
מבחוץ עיקר השינויים הוא ליחידות התאורה (משולבות לד מלפנים) ועדכונים קלים לפגושים.
תא הנוסעים קיבל עיצוב חדש להגה ולמושבים, כמו גם יותר אפשרויות גיוון והתאמה אישית.
מתחת למכסה המנוע נמצא את אותה יחידת V8 מוכרת מבית פרארי בנפח 4.7 ליטר, עם 440 כ"ס ו-49.9 קג"מ בגרסה הרגילה, "ורק" 450 כ"ס ו-51.9 קג"מ בגרסת הספורט המושחזת יותר (460 כ"ס באחות הסגורה).
הביצועים, כמובן, יותר ממספקים: 5.3 שנ' למאה קמ"ש ו-283 קמ"ש מרביים, כאשר גרסת הספורט מקזזת מאית שנייה לכדי 5.2 שנ' למאה, ועוד שני קמ"ש למהירות הסופית (285 קמ"ש).
-
עיצוב ונוכחות
 
-
תא נוסעים ומטען
 
-
מנוע וביצועים
 
-
נוחות והתנהגות
 
-
תמורה למחיר
 
-
סיכום