פיג'ו בוקסר 2025 חוות דעת
נבדק על ידי שגב אלעד-
רקע כללי
בדצמבר 2024 החל שיווק המהדורה המחודשת של המסחרית הגדולה פיג'ו בוקסר. הרכב מוצע כעת עם תיבה אוטומטית של שמונה הילוכים במבנה ואן (משלוח) ובארבע גרסאות – ואן סגור בינוני-גבוה, ארוך-גבוה, סופר-ארוך וסופר-גבוה – ובמבנה טנדר עם שתי גרסאות: תא-נהג יחיד או תא-נהג כפול.
הדור הרביעי-נוכחי של פיג'ו בוקסר הוצג ב-2014 וחולק מכלולים עם דגמים מקבילים של תאגיד סטלנטיס – אופל מובאנו, ראם פרומסטאר, פיאט דוקאטו וסיטרואן ג'אמפר – כמו גם טויוטה פרו מקס.
סטלנטיס חידשה את המסחריות של כל המותגים ב-2023, ובמסגרת זאת עוצבו חזיתות הדגמים של המותגים השונים באופן מובחן בהרבה כך שיתאימו לקו המאפיין את הדגמים האחרים של כל מותג. פיג'ו בוקסר המחודש מוצע כעת גם עם דיפון חדש לתא המטען או לחלל הנוסעים בגרסאות היקרות יותר.
המנוע הוא טורבו-דיזל 2.2 ליטר המוצע בשתי גרסאות תפוקה: 140 כ"ס ו-38.7 קג"מ עם תיבה ידנית 6 הילוכים, או 180 כ"ס ו-45.9 קג"מ עם תיבה אוטומטית 8 הילוכים.
בסיס הגלגלים הוא 345 ס"מ או 403.5 ס"מ, וממד האורך במסחריות נע בין 541 ס"מ ל-600 ס"מ ובטנדר עד 636 ס"מ. כושר ההעמסה נע בין 1400 ק"ג ל-1910 ק"ג.
פיג'ו בוקסר 2025 מוצע עם תכנית שירות חדשה הכוללת אחריות ל-5 שנים/200,000 ק"מ.
-
עיצוב ונוכחות
 
-
תא נוסעים ומטען
 
-
מנוע וביצועים
 
-
נוחות והתנהגות
 
-
תמורה למחיר
 
-
סיכום