פורשה 911 2022 - אוטו 

פורשה 911 2022 יד שניה

פורשה 911 2022 יד שניה

קטגוריה: ספורט
גירסה מומלצת:
9.4 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2019

פורשה 911 2022 יתרונות וחסרונות

יתרונות מנוע-גיר, שימושיות יחסית, יכולת דינאמית, חיבור לנהג
חסרונות נוחות נסיעה, רעשי כביש בשיוט, מולטימדיה סבוכה, הגה לא מתקשר כמו פעם
בשורה התחתונה מכונית הספורט הטובה בעולם

פורשה 911 2022 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    פורשה חשפה ב-2018 את ה-911 החדשה (קוד דגם 992). זהו דור שמיני למכונית הספורט המצליחה ביותר בכל הזמנים, וכמו קודמיו גם הפעם אין מהפכה בעיצוב.

    החלק האחורי בולט בשונותו היחסית מהדור היוצא, כולל ספויילר אחורי גדול ונסתר שנפתח בהדרגה ותאורה רוחבית שמזכירה דגמי עבר. מלפנים ה-911 רחבה כעת ב-4.5 ס"מ, ובאופן כללי מדובר במכונית גדולה יותר שמבטיחה מרווח עדיף, וגם מקום לסוללות לגרסה היברידית (שצפויה ב-2023).

    פורשה 911 החדשה נחשפה בגרסת קאררה S, עם הנעה אחורית או כפולה (4S). לשתיהן מנוע טורבו-בנזין, בוקסר שישה צילינדרים עם 450 כ"ס (30 יותר מה-S היוצאת). בדגם ההנעה האחורית זה מספיק להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.7 שניות (3.5 עם בקרת שיגור, כחלק מחבילת "ספורט כרונו" בתוספת תשלום), עם הנעה כפולה הזמן מתקצר ל-3.6 שניות (3.4 עם ספורט כרונו).

    ה-911 קאררה S מציגה מהירות מרבית של 308 קמ"ש (306 בקאררה 4S). בשתי הגרסאות הנתונים מתייחסים לדגם הרובוטי, כעת עם מצמד כפול ושמונה הילוכים.

    חידוש משמעותי ב-911 נוגע למפרט מערכות הבטיחות, שעד כה היה דליל במיוחד; מעתה יוצעו מצלמה תרמית (מערכת ראיית לילה) שמציגה תמונה משופרת בתנאי חושך קיצוניים, מערכת לסיוע בכביש רטוב, בלימת חירום אוטונומית ועוד. יש גם בקרת שיוט אדפטיבית, ואבזור המותרות כולל מערכת מולטימדיה עם מסך "10.9.

    בהמשך הוצגו גם גרסאות פשוטות יותר (קאררה וקאררה 4), ושלל גרסאות ספורטיביות קיצוניות יותר ופחות (כולל GTS, טורבו ו-GT3), כאשר החזקה במבחר הנוכחי היא הטורבו S, עם 650 כ"ס.

  • עיצוב ונוכחות

    הקווים דומים לאלו של הדור הקודם, מוכר ובנאלי - אבל גם בעל קסם אלמותי. עיצוב החלק האחורי מודרני יותר, ונראה נהדר.

  • תא נוסעים ומטען

    בתא הנוסעים מקבלים את ישבנכם מושבים נוחים, צרים יחסית ותומכים, אולם תמיכה לגב התחתון טעונה שיפור. תנוחת הנהיגה מעולה, אך המרווח מלפנים סביר מינוס, כמו ברוב הקולגות בסגמנט.

    מאחור המרווח לילדים קטנים בלבד.

    האיכות הכוללת גבוהה, והשימושיות היומיומית מרשימה - כולל תא מטען בנפח נאה מלפנים - אך המולטימדיה סבוכה לתפעול ודורשת פרק הסתגלות.

     

  • מנוע וביצועים

    המנוע של גרסת GTS שבחנו, שמפיק 480 כ"ס וכמעט 60 קג"מ, אינו מעניק תחושה של מנוע מוגדש אלא של כזה אטמוספרי. הנפח בן 3.0 ליטר, שישה צילינדרים כצפוי (מסורת וכו'), ומחט הסל"ד נוגחת במנתק אי-שם ב-7500 סל"ד. התאוצה למאה מעמידה אורכת 3.4 שניות בלבד והמהירות המרבית עומדת על 313 קמ"ש.

    התאוצה חזקה וליניארית, בלי התפרצויות שיגרמו ל"צדדיות" מיותרות, והיא מעניקה טונות של ביטחון ושליטה, מאפשרת לך לנצל כל סוס בלי לפחד מהחלקה לא צפויה.

    אנחנו תמיד מעדיפים תיבת הילוכים ידנית, אבל אם כבר תיבה אוטומטית – אז שתהיה כמו ה-PDK של ה-911: מיידית, חלקה ובלתי מגבילה. אחת שמוכנה לרדת עוד הילוך, גם אם זה מצריך אותה לעלות לסל"ד שמדגדג את המנתק, רק כדי לשמור אותך מחייך.

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה לא טובה. אומנם בכביש עירוני במהירות סבירה לא תקבלו חבטה (שוב, מהירות סבירה) אך זו עדיין מכונית ספורט נוקשה וממוקדת.

    בכביש בינעירוני המצב משתפר, בזכות ריסון המרכב המשובח, אולם המהום הצמיגים הרחבים מציק בשיוט.

    התנהגות הכביש של ה-911 (במיוחד בכביש חלקלק) היא בגדר התגלות; צפויה, פרוגרסיבית ולא מאיימת - ועם זאת מהירה בטירוף, מחמיאה לנהג ומאוד מהנה.

    נהגו בה כמו שצריך, משמע עם העברת משקל בכניסה לפניה, והפרונט יכנס לאייפקס בנחישות שלא דומה לשום דבר אחר עם ארבעה גלגלים. ואז, או אז, ה-911 באמת שלך, ותישאר נטועה כמו מכונית מירוץ קשוחה או פוחזת כמו הוט האץ' חצופה. תטוס באחיזה מושלמת לפניה הבאה או תתמסר להעברת משקל ולהידוק ישבן. מצייתת לכל סגנון וגחמה באופן ליניארי על גבול המושלם.

    ההיגוי אמנם חשמלי, אך משקלו מצוין והמרכוז מעולה – ובעיקר, הוא מצליח "לזייף" באופן נהדר את מה שקורה לצמיגים הקדמיים.

    מהלך דוושת הבלם מעט ארוך ונוקשה – אבל הוא מדויק ומספק תחושות נהדרות. עוצמת הבלימה פשוט פנומנלית.

     

  • תמורה למחיר

    קשה לדבר על מונחים של תמורה ברכב שמחירו מתחיל באיזור המיליון שקל. אבל בהתחשב באיכות ובחוויה, תתקשו למצוא מכונית טובה יותר גם במחיר כפול.

  • מה חדש בפורשה 911 2022

    באוגוסט 2022 הוצגה GT3 RS החדשה, וכצפוי, היא פרצה גבולות חדשים של טכנולוגיה מסלולית במכונית כביש. מנוע ה-6 צילינדרים בנפח 4.0 ליטרים מפיק כעת 525 כ"ס.

    באוקטובר 2022 פורשה הוסיפה להיצע גרסת קאררה T, אשר מכוונת לחובבי נהיגה אדוקים. הקאררה T ממוקמת בהיררכייה בין גרסת הבסיס לבין הקאררה S. כמו בעבר, מנוע ה-3 ליטר כפול מגדשי טורבו של הקאררה הבסיסית נותר ללא שינוי ומספק 385 כ"ס. מה שחדש הוא תיבת הילוכים ידנית עם שבעה הילוכים, בשילוב עם הכווונת מומנט (טורק וקטורינג) ודיפרנציאל מוגבל-החלקה מכאני.

    בנובמבר 2022 נחשפה הגרסה המוגבהת והמכוונת לשטח של ה-911, שנקראת 'דקאר'.

    הדקאר מצוידת בצמיגי שטח ייעודיים של פירלי, הנעה כפולה משודרגת עם דיפרנציאלים מחוזקים וצמד מצבי נהיגה ייחודיים המיועדים לזירות השטח בהן ה-911 הזו מיועדת להצטיין: כורכר ודיונות.

     

  • סיכום

    פורשה 911 קאררה GTS היא מכונית הספורט הטובה ביותר שזכינו לנהוג בה בכביש ציבורי. נקודה.

פורשה 911 2022 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג פורשה 911

כתבות ומבחני דרכים פורשה 911

ברשותך פורשה 911?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב על פי שווי רכב מקובל בשוק, מקדמה בגובה 25%, לתקופה של 100 חודשים ולפי ריבית של 8.9%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5