הקאררה מצוידת באותו מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים (בוקסר) כמו ה-S, עם צמד מגדשי טורבו קטנים יותר והספק ומומנט מופחתים. היא מציעה 385 כ"ס ב-6,500 סל"ד (15 יותר מהדור היוצא, 65 פחות מהקאררה S), ומומנט מרבי של 45.8 קג"מ בין 1,950 ל-5,000 סל"ד. המומנט לא השתנה מהדור הקודם אך מתקבל כעת בטווח סל"ד קטן יותר (5,000-1,700 בדור היוצא). ל-S בדור הנוכחי 54 קג"מ.
בשידוך לתיבת שמונה הילוכים רובוטית דו-מצמדית (אין בינתיים גרסה ידנית), הקאררה מסוגלת להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.0 שניות, שיפור של 0.2 לעומת הדור היוצא. האצה מ-0 ל-160 קמ"ש אורכת 9.0 שניות ול-200 קמ"ש הקאררה מסוגלת להגיע בתוך 14.2 שניות, שיפור של 0.3 שניות מה-991. כל הנתונים מתייחסים לשימוש בבקרת היציאה מהמקום, שמוצעת עם חבילת הספורט כרונו האופציונלית של פורשה.
גרסת הקבריולה, שכבדה ב-70 ק"ג מהקופה (1,575 לעומת 1,505 ק"ג), מאיצה בתוך 4.2 שניות ל-100 קמ"ש, 9.4 ל-160 ו-14.9 שניות ל-200 קמ"ש. היא גם בזבזנית יותר בדלק - 10.9 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה לעומת 11.1 בקופה. הקאררה החדשה כבדה בכ-50 ק"ג בהשוואה לדור היוצא, בין היתר בשל צמיחה במידות ותוספת אבזור.
מלבד פחות כוח, הקאררה כמעט ואינה שונה במפרט שהיא מציעה מה-S, כולל שימוש באותו מרכב רחב, כיול מתלים ובמערכות עזר. למכונית החדשה אורך של 452 ס"מ (שלושה יותר מהקאררה היוצאת), רוחב של 185 ס"מ (לעומת 181), גובה של 130 ס"מ (ללא שינוי) ובסיס גלגלים באורך 245 ס"מ (ללא שינוי).
כמו הקאררה S, גם הקאררה תציע גרסת הנעה כפולה (שתכונה קאררה 4) ופרטים אודותיה צפויים להתפרסם בהמשך. מחיר הגרסה הבסיסית עומד על החל מכ-105 אלף יורו בגרמניה (כ-410 אלף שקל). מחירה בישראל עדיין לא ידוע, אם כי הדור היוצא תומחר בהחל מ-846 אלף שקל.