רכב הפנאי המצליח מושק בשתי גרסאות היברידיות-נטענות: האחת, עם 225 כ"ס והנעה קדמית; השנייה, עם 300 כ"ס והנעה כפולה.
הגרסאות ההיברידיות-נטענות של 3008 מושקות זמן קצר אחר השקת גרסאות כאלה של רכבי פנאי קומפקטיים של מותגי יוקרה: ב.מ.וו X1, וולוו XC40.
השווה והשונה
פיג'ו 3008 מוצע כאמור בשתי גרסאות היברידיות-נטענות, ואת שתיהן משרתים מנוע טורבו-בנזין 1.6 ליטר, מנוע חשמלי 110 כ"ס ו-32.6 קג"מ, תיבה אוטומטית 8 הילוכים.
בגרסה האחת מייצר מנוע הבנזין 180 כ"ס ו-30.6 קג"מ, התפוקה המשולבת היא 225 כ"ס ו-36.7 קג"מ, המנוע החשמלי משרת אף הוא את ההנעה הקדמית, וכל המערך הזה מסדר לגרסה זאת האצה של 8.7 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 225 קמ"ש.
בגרסה השנייה מייצר מנוע הבנזין 200 כ"ס ואותם 30.6 קג"מ, ולמערכת מצטרף מנוע חשמלי נוסף המייצר 113 כ"ס ו-16.9 קג"מ, וזה משגר את ההספק לגלגלים האחוריים, ליצירת תפוקה משולבת של 300 כ"ס ו-53 קג"מ וגם להנעה כפולה. גרסה זאת משתבחת גם בביצועים מכובדים, משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 5.9 שניות והמהירות המרבית 240 קמ"ש.
בשתי הגרסאות סוללת 13.2 קוט"ש, הטווח החשמלי בגרסת ה-225 כ"ס הוא 61 ק"מ ובגרסת ה-300 כ"ס 63 ק"מ (WLTP). צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 71.4 ק"מ/ל' בראשונה ו-76.9 ק"מ/ל' בשנייה.
בגרסאות אלה נעשו גם שינויים במפרט המכלולים. בתיבת ההילוכים האוטומטית, שיש לה שמונה הילוכים, החליף מצמד רטוב את ממיר המומנט. בנוסף, צוידו גרסאות אלה במתלה רב-חיבורי חדש מאחור, וזה מחליף את קורת המתח בגרסאות הרגילות. נפח תא המטען ירד ל-395 ליטרים, ונפח מיכל הדלק צומצם ל-43 ליטרים (520 ל' ו-53 ל' בהתאמה בגרסאות הרגילות).
אבזור רב ומחיר בהתאם
גרסת ה-225 כ"ס/הנעה קדמית מוצעת ברמת האבזור 'פרמיום', ומחירה של זו 218,000 שקלים. במפרט הבטיחות, בין השאר, תיקון סטייה מנתיב, התרעת שטח מת אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית עד עצירה, זיהוי תמרורים, בלימה אוטונומית עד 140 קמ"ש. באבזור גג זכוכית, חישוקי "19, בקרת אקלים מפוצלת, תפעול חשמלי לדלת תא המטען, שילוב בד ועור מלאכותי בריפוד, תפעול חשמלי למושב הנהג ועוד.
גרסת ה-300 כ"ס/הנעה כפולה מוצעת ברמת האבזור 'GT', ומחירה 255,000 שקלים. במפרט האבזור, בנוסף, תאורת לד מלאה, פנסים עוקבי פנייה, גג בצבע שחור, איפור ספורטיבי, ריפוד דיפון המשלב עור מלאכותי ואלקנטרה, עיסוי במושבים הקדמיים ועוד.
כאשר מחיר וולוו XC40 ההיברידי-נטען, וברמת גימור מצוידת למדי, מתחיל ב-260,000 שקלים תחרותיים, המשמעות היא שלגרסאות החדשות של פיג'ו לא צפויים חיים קלים.