לוח המחוונים התחדש גם הוא ובהתאם לרוח הזמן הוא מוקרן, גודלו 12.3 אינץ' ומאפשר מספר תצוגות מתחלפות בסגנונות שונים.
גם מערכות הבטיחות שודרגו במהלך העדכון, וכוללות כעת את מערך החיישנים העדכני של היצרנית. מערך זה מאפשר גילוי רחב ומוקדם יותר של גורמי סיכון, כך שהרכב יכול להתריע על תאונה גם בפנייה בצמתים (הולכי רגל וכלי רכב).
בנוסף, הוטמעה מערכת סיוע להיגוי למניעת פגיעה בהולכי רגל, ויכולתה הורחבה בגרסה הנטענת-היברידית; בזו תוכל המערכת לזהות גם רוכבי אופניים וגם רכב היוצא מחנייה, ותגיב בהתאם באמצעות תיקון ההיגוי.
מה הפעם?
כעת מודיעה טויוטה על רמת גימור חדשה, GR ספורט, ברוח גרסאות הקיצון של היאריס והקורולה. אם תרצו, מקבילה לרמות גימור ספורטיביות של יצרנים אחרים, מ-N ליין של יונדאי ועד M של ב.מ.וו.
רמת הגימור מוצעת בגרסאות ההיברידיות בלבד, ולא מציעה שיפורי מנוע - אך כן כוללת מתלים מוקשחים להתנהגות כביש ספורטיבית יותר.
מבחוץ, זוכה ה-GR ספורט לצביעת בתי גלגלים בשחור-פסנתר לצד חישוקי 19 אינץ' שחורים, והסבכה מלפנים והדיפיוזר מאחור זוכים לטיפול שונה בכל צבע מרכב.
בתא הנוסעים ה-GR מקבלת מושבים ספורטיביים יותר עטופים בחומר דמוי-זמש עם כיסויי עור סינטטי. תפירה כסופה מוסיפה קונטרסט למושבים, לגלגל ההגה ולידית ההילוכים, יחד עם עיטורים אפורים בדלתות ובגלגל ההגה. לוגו של GR מוטבע על המושבים וניתן למצוא אותם גם על שטיחי הרצפה וגלגל ההגה.
התמחור עדיין לא ידוע, וכרגע לא ברור עדיין אם רמת גימור זו תהיה זמינה בישראל.