"אנחנו עובדים ביחד, ולכן העובדה שהגעתי מב.מ.וו אומרת שלא עשיתי דרך ארוכה. ולכן מה שאני יכול להביא עימי למיני הוא את ההבטחה לצוות הקיים, שכל מה שעבדו עליו בעשור האחרון יקבל המשכיות. עיצוב אינו תלוי באיש אלא בצוות".
האם מיני זה אתגר או תסכול למעצב, כי צריך ללכת בקווים מוכרים?
"זה בדיוק החלק המהנה. אם תיקח את הפרמטרים החשובים של מיני בחשבון - קלילות, סקסיות, ספורטיביות ואישיות - תוכל לקבל עיצוב ומראה שיגרום ללקוח להתאהב במכונית".
האם הגיע הזמן לשנות את שפת העיצוב של המותג?

"יש הרבה דברים ברוקטמן שהם פרטים 'ישנים' עם תרגום לעתיד. היא קצרה ב-30 ס"מ מהמיני הנוכחית, וקרובה יותר למיני המקורית. הפנסים נראים אופייניים למיני כי הגרפיקה דומה, אבל הם עם לד. לדלתות מנגנון פתיחה חכם עם צירים חיצוניים ממש כמו שהיו למיני המקורית. השתמשנו ביוניון ג'ק מקרבון כדי ליצור את שלד הגג ולהחזיק את הדלת האחורית. תא המטען נפתח כמו מגירה, אבל כמו במקור גם כאן לוחית הרישוי על מיקום אנכי שנראה מרחוק. הפנס האחורי דומה למקור אבל נראה כידית. הרוקטמן מראה לאן מיני הולכת וכשרואים אותה לא חושבים שהיא רטרו".
האם היא תשפיע על כל המבחר?
"אני בטוח שכן".
האם תחזרו לנצל חלל פנים כמו במקור?
"זה בדיוק מה שהרוקטמן מראה, אבל ברור שעם תקנות הבטיחות של היום אי אפשר ליצור קטנה כל כך מרווחת כמו בשנות החמישים".
לאחרונה חשפתם מכוניות תצוגה רבות ואצל מיני זה לרוב מגיע לייצור. מה אתם מתכננים?
"השנה נביא את הפייסמן ואת הרודסטר לייצור. הרוקטמן מסכמת את תפיסת העתיד שלנו".
האם אתם באמת צריכים פייסמן וקאנטרימן?
"תמיד עשינו את המכוניות שלנו בזהירות ומתוך הקשבה לרצון הלקוחות שלנו. והתגובות שלהם הן שמדובר בזוג מהשמיים".