בין הפטנטים הרעיוניים החדשניים (אלמנט חובה במכוניות קונספט) אפשר למצוא כאן סילון אוויר בלחץ במקום מגבים קדמיים ומצלמות מובנות בקורות במקום מראות הצד – עניין שתורם ליעילות האווירודינמית, ממש כמו חישוקי 20 האינץ' הייחודיים.

למרות אורך של פחות מארבעה מטרים, מבטיחים מעצבי קיה מרווח פנימי יוצא דופן לארבעת הנוסעים, בזכות בסיס גלגלים ארוך (264.5 ס"מ) וממדי רוחב (184.4 ס"מ) וגובה (158.9 ס"מ) מגודלים, כמו גם "דלתות התאבדות" הנפתחות לאחור לטובת גישה משופרת לתא הנוסעים.
על הנעת הקונספט אחראי מנוע חשמלי המנפק 109 כ"ס ו-29 קג"מ, המאפשרים לו להגיע למהירות מרבית של 150 קמ"ש. צמד מצברי ליתיון-איון-פולימר מספקים טווח של עד 200 ק"מ בין טעינות, ובאמצעות מטען מהיר ניתן יהיה להטעין כ-80% מתפוקת המצברים בתוך 25 דקות בלבד, בעוד שטעינה מלאה משקע חשמלי רגיל תארוך כ-5.5 שעות.

הנאימו, כמובן, לא יגיע לייצור סדרתי, אך מצטרף לצי רכבי המבחן החשמליים וההיברידיים של קיה, אשר על בסיסם יוצגו בעתיד דגמים חשמליים סדרתיים.