אחת הבעיות הבסיסיות במשאית נובע מגודלה, המשפיע בין היתר על ההתנגדות לרוח. יצרנית המשאיות הגרמנייה מ.א.ן (M.A.N) חשפה קונספט משאית בשם Concept S שאמור להציג את משאית העתיד, כאשר העיצוב לבדו יכול להיחשב למהפכה.
הקונספטS הנו קונספט של משאית 'פול טריילר' בגודל מרבי המורשה לנוע על כבישי אירופה, קרי במשקל כולל של 40 טון ובאורך כולל ("סוס" ונגרר) של 16.5 מ'.
לקונספטS אין מראות קונבנציונליות. את תפקידן ממלאות מצלמות הממוקמות בתוך בתי המאותתים המובלטים בצידי המרכב. אלה משדרות את התמונה של הנעשה מאחור אל מסך LCD גדול הממוקם לנגד עיני הנהג.
במ.א.ן מצהירים על יכולות מבחינת ביצועים (כושר העמסה וגרירה, מהירות, ממדים) השווה למובילות שבמשאיות המודרניות כיום, אך עם ירידה של 25% בצריכת הדלק בהשוואה – הכל בשימוש במנוע קונבנציונאלי (בד"כ דיזל גדול עם כ-500 כ"ס). וזה ממש לא עניין של מה בכך. נתון צריכת הדלק המבטיח חיסכון של 25% בהשוואה למשאיות מקבילות ד'היום נחשב כבר עתה למהפכני ולמשמעותי ביותר בענף בו כל סנט לק"מ נחשב. בעתיד יש בכוונת מ.א.ן לבחון אופציות היברידיות שאמורות להוריד את צריכת הדלק עוד יותר ואין ספק שמדובר בתחילתה של מהפיכה בתחום, שגם אם לא כולנו מתרגשים ממנה כראוי, הרי שהשפעתה על כולנו תורגש בהחלט. בין היתר בכך שקונספט שכזה יגרור תגובות מצד יצרניות נוספות.
במ.א.ן מתעתדים להשתמש בקונספטS כפלטפורמת ניסויים בשנים הקרובות, לקראת השקת מוצר מוגמר.
M.A.N הוקמה ב-1758 והיתה אחת החברות שייסדו את התעשייה הכבדה בגרמניה. למעשה, קוריוז מעניין טמון בעובדה שזו הלכה למעשה יצרנית הרכב הוותיקה בעולם, הפעילה מאז הקמתה ועד היום ברצף ותמיד עסקה ביצור מנועים, משאבות, ציוד כבד וכלי רכב. בעל המניות הראשי בקונצרן כיום הוא פולקסווגן עם כ-30%. למ.א.ן מחזור מכירות שנתי של כ-15 מיליארד יורו והקונצרן מעסיק למעלה מ-50,000 עובדים.