כמו באולמות אבארט ברחבי העולם, כך גם באולם התצוגה החדש והנאה של המותג בארץ, התכנון והבניה נעשו על ידי אנשי אבארט איטליה. לעת עתה מדובר באולם תצוגה אחד אשר ממוקם בצמוד לזה של פיאט בתל-אביב. האולם כבר פועל כחודש במתכונת הרצה, כאשר עד כה נמכרו 12 כלים. כמובן, שלכולם ברור שמדובר במותג נישה והציפיות הן למספרים קטנים עם 40 יח' עד סוף שנה זו וכ-100 יח' בשנת 2011.
כרגע מציע המותג בארץ רק את האבארט' 500. מדובר בגרסה חמה לפיאט 500 המוכרת כאשר זו מצוידת במנוע ה-1.4 ליטר מוגדש עם 135 כ"ס (לעומת 100 כ"ס בפיאט 500). היא גם משתמשת בבלמים שונים, כיול שונה למערך המתלים ומציעה ביצועים טובים מהמכונית עליה היא מבוססת: האצה למאה ב-7.9 שניות ומהירות מרבית של 205 קמ"ש (לעומת 10.5 שניות ו-182 קמ"ש).
אבארט 500 תגיע אלינו מצויידת למדי: גג נפתח, פנסי קסנון, בקרת אקלים, שליטה מההגה למערכת השמע, חישוקי 16" (195/45) ועוד. אבל כמו שסיפרנו בעבר, מחירה לא יהיה זול. מחירה של אבארט 500 עומד על 170,000 ש"ח. גרסת ה'לוסו' המהודרת יותר הכוללת עור, חישוקי 17" (205/40) ועוד תעלה 185,000 ש"ח. בסמל"ת מודעים לסוגיית המחיר ומספרים כי הם שוקלים להביא בעתיד גרסה מצויידת פחות של המכונית. מצד שני הם מציינים, כי רוב המכוניות שנמכרו עד כה היו מרמת האבזור היקרה ביותר. בנוסף, בסמל"ת מתכוונים להביא גם את ערכות השיפור המכונות 'אסה אסה' המעלה את ההספק ל-160 כ"ס. ואולם ערכת שיפורים זו עדיין זקוקה לאישור תקינה של משרד התחבורה היות והיא מותקנת בנפרד בכל מדינה ומדינה. אגב, זו אינה גחמה של היבואנית אלא כך פועלת אבארת' ברחבי העולם. "המטרה היא לתת לרוכש אבארת' את האפשרות לשפר את רכבו גם אחרי שנסע בה תקופה מסויימת" אומרים בסמל"ת. מחיר ערכה זו צפוי להיות 15,000 ש"ח והתקנתה, כאמור, יכולה להתבצע גם במכוניות שכבר נמסרו ללקוחות.