אופל אמנם לא נטשה את השוק המקומי, אך בתקופה האחרונה הפעילות שם מתרחשת על אש נמוכה ביותר, כאשר בפועל מציע המותג בישראל רק מכונית אחת, אופל קורסה. ואולם היבואן מתכנן להשיק את המותג החדש עם אולמות תצוגה מרכזיים נפרדים ועם היצע אמיתי שיכלול בנוסף לקורסה גם את האינסיגניה, הזאפירה והאסטרה. זו האחרונה היא למעשה המכונית החשובה ביותר בהשקה המחודשת של המותג. האסטרה תגיע אלינו עם מנוע 1.4 ליטר מוגדש טורבו (140 כ"ס) ותיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה. ביצועים: זינוק למאה ב-9.8 שניות ומהירות מרבית של 201 קמ"ש.
אופל חוזרת לישראל בתנופה מחודשת
התוכניות להשקה מחודשת של מותג אופל בארץ עולות הילוך; בין היתר גם בגלל שינוי גישה אצל היצרנית. בדרך אלינו: אסטרה, אינסיניה וזפירהאופל אמנם לא נטשה את השוק המקומי, אך בתקופה האחרונה הפעילות שם מתרחשת על אש נמוכה ביותר, כאשר בפועל מציע המותג בישראל רק מכונית אחת, אופל קורסה. ואולם היבואן מתכנן להשיק את המותג החדש עם אולמות תצוגה מרכזיים נפרדים ועם היצע אמיתי שיכלול בנוסף לקורסה גם את האינסיגניה, הזאפירה והאסטרה. זו האחרונה היא למעשה המכונית החשובה ביותר בהשקה המחודשת של המותג. האסטרה תגיע אלינו עם מנוע 1.4 ליטר מוגדש טורבו (140 כ"ס) ותיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה. ביצועים: זינוק למאה ב-9.8 שניות ומהירות מרבית של 201 קמ"ש.