יונדאי השקיעה קרוב ל-400 מיליון דולר בפיתוח הסונטה החדשה, פרוייקט עליו עובד היצרן מאז 2005. כפי שסיפרנו כאן בדיווח הקודם, גרסה זו של הסונטה אינה מיועדת לשוק האירופי אלא רק לשוק הקוריאני הביתי, לארה"ב ואולי הכי חשוב – לסין. ייצור לשוק האמריקני יחל במפעל יונדאי שבאלאבמה בשלב מוקדם בשנה הבאה, ובסין – בתחילת 2011. החל מאותו שלב מצפה יונדאי למכור קרוב לחצי מיליון מכוניות מדי שנה. לשוק האירופי מייעדת יונדאי דגם נפרד, מעט קטן יותר, בהתאם לנוהג שכבר מקיימת כיום הונדה, למשל (האקורד האירופית שונה מהותית מזו האמריקנית). השם המשוער ומאד-הגיוני לדגם האירופי העתידי הוא i40. עד שהוא יצא לשוק יש עוד זמן – שנה לכל הפחות, כנראה יותר – ובינתיים יימשך אצלנו שיווק הסונטה הנוכחית.
יונדאי מציגה: הסונטה החדשה
המשפחתית הגדולה של יונדאי נחשפת בקוריאה, עם עיצוב עדכני ויומרות גדולותיונדאי השקיעה קרוב ל-400 מיליון דולר בפיתוח הסונטה החדשה, פרוייקט עליו עובד היצרן מאז 2005. כפי שסיפרנו כאן בדיווח הקודם, גרסה זו של הסונטה אינה מיועדת לשוק האירופי אלא רק לשוק הקוריאני הביתי, לארה"ב ואולי הכי חשוב – לסין. ייצור לשוק האמריקני יחל במפעל יונדאי שבאלאבמה בשלב מוקדם בשנה הבאה, ובסין – בתחילת 2011. החל מאותו שלב מצפה יונדאי למכור קרוב לחצי מיליון מכוניות מדי שנה. לשוק האירופי מייעדת יונדאי דגם נפרד, מעט קטן יותר, בהתאם לנוהג שכבר מקיימת כיום הונדה, למשל (האקורד האירופית שונה מהותית מזו האמריקנית). השם המשוער ומאד-הגיוני לדגם האירופי העתידי הוא i40. עד שהוא יצא לשוק יש עוד זמן – שנה לכל הפחות, כנראה יותר – ובינתיים יימשך אצלנו שיווק הסונטה הנוכחית.