כבר כחודש לאחר ההשקה נשמעו קולות מרגיעים מתוך החברה, שחשפו חוסר השלמה וויכוחים מתוך אסטון מרטין, עם רמיזות כבר אז שאולי זהו לא ממש הכיוון המומלץ. עתה ניתנה גושפנקה רשמית לביטולו של פרויקט הלגונדה מפי יו"ר החברה, אולריך בץ; בראיון לאתר האינטרנט InsideLine הסביר בץ כי "הפרויקט הוקפא בשל המצב הכלכלי המסובך והאקלים הייחודי בתוכו פועלת אסטון מרטין כיום, העסוקה בעבודה רבה בנושאים אחרים". עוד הוסיף כי "התזמון פשוט אינו מתאים כרגע עבור פרויקט שכזה, למרות שכמה וכמה גופים הביאו נכונות להשקיע רבע מיליארד לי"שט בפרויקט".
מקורות מתוך החברה מסבירים כי באסטון מרטין לא ציפו לתגובות קשות שכאלו לגבי הפרויקט, שכפי שמסתבר בנו עליו לא מעט וראו בו אחד מעמודי התווך של החברה בעתיד. הקטילה מצד העיתונות הביאה את קברניטי החברה לחשיבה מחדש, ובסופו של דבר הוחלט בשלב ראשון להקפיא את הפרוייקט – הן לטובת הרגעת הרוחות בקרב המדיה והן בכדי להפנות משאבים לפרויקטים אחרים שהיו נפגעים במידה והלגונדה היתה מגיעה לייצור.