הוורסו החדש, שיורש באירופה את הקורולה וורסו (שהגיע לארץ ביחידות בודדות), הינו גדול יותר משמעותית מקודמו ודומה יותר בבסיס לאוונסיס. הוורסו יתייצב פה בגרסת ה-1.8 ליטר עם המנוע מהמשפחה החדשה של טויוטה (תזמון והרמת שסתומים משתנים והזרקה ישירה) שפגשנו באוונסיס. כאן מייצר המנוע 147 כ"ס, וכמו באוונסיס ובראב4 המחודש גם כאן הוא משודך לתיבה רציפה עם אפשרות לתפעול ידני ושבעה הילוכים מתוכנתים. הביצועים נאים למדי: 185 קמ"ש ו-11.1 ש' למאה.
הוורסו החדש יוצע בארץ בשתי רמות גימור כאשר הגרסה הרגילה (והמצוידת למדי) תעלה כ-153,000 שקלים - עדיין במסגרת קבוצה 4 לחישוב שווי ערך. גרסה מהודרת יותר (שתכלול בין היתר גם בקרת אקלים) צפויה לעלות כ-160,000 שקלים.