בעת השקת ההונדה אינסייט בתחילת השנה, קראנו לה "היברידית להמונים", מה שהסתבר כנבואה שהגשימה את עצמה.

לאחר שלושה חודשים בשוק הצליחה המכונית ההיברידית החדשה של הונדה לכבוש את הבכורה בשוק היפני הביתי במספר המכוניות שנמכרו במהלך חודש אפריל, בנטרול מכוניות המיני בנות 660 סמ"ק היחודייות ליפן.
הונדה אינסייט, הנמכרת ביפן החל בכ-19,000 דולר, מצאה 10,481 קונים, כאשר בחודשיים שקדמו לכך נמכרו 4,906 ו-4,088 יחידות מדי חודש. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שמכונית היברידית כובשת בכורה בשוק רכב כלשהו.
האינסייט הדיחה מהבכורה מכונית אחרת מבית הונדה, הפיט, אותה אנו מכירים כג'ז אשר שהתה ארבעה חודשים בפסגה.


אלו הן בשורות טובות להונדה אשר הציגה הפסד עתק לראשונה מזה 15 שנה. ברמה המקומית, נחכה ונראה האם התמחור האטרקטיבי יחסית אשר קיבלה המכונית בישראל (130,000 שקל בקבוצה 3, זולה מהטויוטה פריוס הנמכרת ב- 146,000 שקל וההונדה סיוויק היבריד 147,000 שקל – שתיהן בקבוצה 4) יסייע לה לכבוש נתח שוק גדול גם בישראל.