הלה-קרוס החדשה תגיע עם מנוע 3.0 ליטר מודרני (24 שסתומים) עם 258 כ"ס (לעומת 200 כ"ס לדגם הבסיסי כיום), אשר ישודך לתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים. מידותיה החיצוניות גדולות במעט אך בסיס הגלגלים שלה צמח ל-284 ס"מ.
שמועות מ-UMI היבואן מדברות על תג מחיר שיהיה אפילו תחרותי מזה של הדגם היוצא (כרגע החל ב-200,000 שקלים) ועשוי לשאוף לכיוון ה-180,000 שקלים. כרגיל בג'נרל מוטורס ישראל המכונית של ביואיק תגיע ברמת אבזור גבוה למדי.
מהצד השני נראה שלפחות כרגע אין ממש תוכניות להביא את האחות האירופאית לפלטפורמה של הלה-קרוס, הלו היא האופל אינסיניה; האינסניה האוטומטית היחידה שמוצעת כרגע היא בגרסת ה-2.2 ליטר-טורבו ומחירה גבוה בהרבה.