דייהו המתעוררת (שברולט, בשבילכם)
דייהו מתכוננת לקאמבק. הנובירה החדשה תערוך הופעת-בכורה אירופית בג‘נבה, יחד עם עדכונים ותוספות בשאר היצע הדגמים – ורכב-קונספט חדש. אלינו היא תגיע ביוני, יחד עם דגמים נוספים, תחת מותג שברולטהנובירה החדשה תגיע אלינו בחודש יוני, ותשווק כאן – כמו בשווקים רבים אחרים בעולם – בשם אחר שלא נמסר, תחת מותג שברולט (חלק מהדגמים, אגב, משווקים בארה"ב כסוזוקי). יחד עימה תגיע גם הסופרמיני החדשה, קאלוס (שוב, בשם אחר). הקאלוס מקבלת לכבוד ג‘נבה שני מנועים חדשים. אל מנוע ה-1.4 הנוכחי, בעל 8 שסתומים ו-83 כ"ס, מצטרף מנוע 16 שסתומים באותו נפח עם 94 כ"ס. מנוע זה יוצע גם עם תיבה אוטומטית ויהיה מועמד טבעי לציי-רכב אצלנו, כמו גם ללקוחות פרטיים המחפשים אופציה זולה למכונית קטנה. הצלחת היונדאי גטץ בישראל מראה כי יש בהחלט מקום לסופרמיני קוריאנית מודרנית בשוק. מנוע נוסף הוא 1.2 ל‘ צנוע עם 72 כ"ס שלא ברור אם יובא ארצה (ב-UMI לא רוצים עדיין למסור יותר מדי פרטים). בתחילת השנה החלה דייהו לשווק גם גרסת סדאן של הקאלוס, ולאור הפריחה היחסית שיש לסופרמיני-עם-באגאז‘ אצלנו לאחרונה, לא מפתיע לגלות שגם גרסה זו תגיע אלינו.
עוד יגיע לכאן הטאקומה, המיניואן הקומפקטי, והאוואנדה, מחליפת הלגאנצה (בשמות אחרים בשני המקרים). מי שלא תגיע היא המאטיז הזעירה, למרות שזה עתה זכתה למנוע מוגדל, 1.0 ל‘. ב-UMI ממתינים לעדכון לדגם. היבואן מגלה אופטימיות רבה לגבי ההצלחה של דייהו/שברולט – האם שנת הדגם 2004 אכן תהיה שנת הקאמבק?