יאריס מחודשת
לירוי: "הדור הבא, שיהיה חדש לגמרי, יבוסס על פלטפורמת TNGA. כרגע היא עדיין לא מוכנה לקטגוריה B (סופרמיני), אבל עשינו ביאריס שינוי לא קטן. היינו צריכים לחשוב מה טוב יותר ללקוח; TNGA משפרת עיצוב וניהוג ושניהם טובים למדי ביאריס הנוכחית. לכן לא מיהרנו כי יש לנו קדימויות אחרות והמכונית יכולה להיות מושכת גם בלי ה-TNGA. התמקדנו בעיקר בביצועי הגרסה ההיברידית וגם בעידון הפעולה. שינינו תושבות, כיול מתלים ואפילו הגה כדי להעניק תחושה דינאמית יותר.
הדגם הרגיל צויד גם במנוע 1.5 ליטר שמשפר צריכת דלק, זיהום וביצועים. ברור שיש תוכנית להסב את כל המפעלים האירופאים ל-TNGA אבל יש לוח זמנים ואנחנו לא יכולים להביא אותה מייד בכל הדגמים".
משפחתית גדולה
"אנחנו כרגע חושבים על העתיד; נוכל לעשות קאמרי יותר אירופאית אבל לא נוכל לבנות מכונית ייעודית לאירופה".
פרויקט המיני

יאריס המחודשת
מימן
שליכט: "מימן הוא יותר שאלה של החברה (Society). אנחנו רואים שמדינות שדיברו על חשמל מתחילות לדבר על מימן באופן מקיף יותר, לא רק על מכוניות אלא גם על רכבות ומשאיות. ראינו שבשלוש השנים האחרונות יש תנופה מכיוון גופים שונים. מכרנו באירופה 100 מכוניות מדגם מיראי. אבל יש עיכוב בהקמת התשתית. כשמדינה אומרת "עד סוף השנה נקים כ-80 תחנות", זה לרוב מתעכב בשנה. מדינות רבות נתנו הטבות למימן אבל זה לא היה ברור ללקוח.
לירוי: "מכרנו יותר מ-1000 כלים בארצות הברית ויותר מ-500 ביפן. וגם אם הקמת התשתית התעכבה זה לא שינה את התוכנית להגיע ליכולת ייצור של 30,000 כלים לשנה עד 2020. עד 2025 זה יחל להאיץ וב-2030 יתפוס. זה מזכיר את ההתפתחות שלנו בהיברידי, אז רבים מהמתחרים חשבו שאין לכך עתיד והיום כולם מפתחים זאת".
היברידי
בכל זאת חשמל?

אוריס היבריד סטיישן. "התחום ההיברידי מחזיק מעמד יותר ממה שציפינו"
לירוי: "יש לנו ביפן פעילות ענקית לפיתוח הדור הבא של הסוללות. ההיברידיות כבר כעת יודעות לנוע על חשמל אז יש לנו תשתית. לפני כמה שנים הצגנו IQ חשמלית ומכרנו ראב4 חשמלי כי רצינו ללמוד את הכיוון ולהיות מוכנים. ב-12 החודשים האחרונים חלו שינויים גדולים בפוליטיקה העירונית ולכן זה הזמן להאיץ".
ואן זיל: "ערים גדולות מתקדמות הרבה יותר מהר מממשלות, והן אלה שקובעות את התקנות לגבי אזורי אפס זיהום. החלטות אלה יביאו למחשבה מחודשת על תמהיל המנועים באירופה".
טסלה
לירוי: "פיתחנו איתם את הראב4 החשמלי אז הייתה לנו הזדמנות ללמוד את דרך העבודה והטכנולוגיה שלהם. יש להם אתגרים גדולים גם בגלל המוצרים שיציגו. הם עשו צעדים גדולים אבל זו עדיין חברה שמפסידה כסף על המכוניות. קשה לדבר על מודל עסקי כי הם מפסידים כסף, אבל ברור שרבים מאמינים בטכנולוגיה שלהם".
אירופה

טסלה. מפסידה כסף