וויז – מעכשיו גם לרוכבים
חברת וויז – לא באמת צריך להציג אותה, נכון? – הכריזה על מצב ייעודי חדש לרוכבי דו-גלגלי בתוכנת הניווט שלה. משמעות הדבר היא כי רוכבי אופנועים/קטנועים יקבלו נתיב המתחשב במאפיינים היחודיים לכלים דו-גלגליים (למשל השפעה שונה של עומסי תנועה) וחישוב זמן הגעה משוער שונה משל מכוניות. בהודעה לעיתונות נמסר כי המצב הייעודי החדש יתווסף בקרוב (לא נמסר מתי בדיוק) לאפליקציה, ויש לבצע הגדרה בתוכנה עבור מצב "אופנוע".
 
דגמים דו-גלגליים חדשים במטרו
מטרו מוטור, יבואנית סאן-יאנג, ימאהה וקוואסאקי, הודיעה על מספר חידושים. סאן-יאנג מיו הוותיק זוכה לדור חדש אחרי עשור - הקטנוע הקטן והעגלגל מקבל מנוע מעט גדול וחזק יותר (115 סמ"ק ו-9.5 כ"ס, לעומת 101 סמ"ק ו-7.8 כ"ס קודם לכן) ומיכל דלק גדול ב-10% מבעבר (5.2 ליטר, במקום 4.7). גם המשקל עלה מעט – מ-89 ק"ג ל-99 ק"ג. בסאן יאנג מציינים כי תא המטען גדול מבעבר, ומסוגל להכיל קסדה ותיק. רשימת האבזור כוללת לוח מחוונים דיגיטלי, וו תלייה ומנגנון פתיחת מיכל דלק ותא מטען באמצעות הסוויץ'. המחיר מתחיל ב-12,000 שקלים.
 
אודי A3 2017 מקבלת מנוע חדש וחדשות נוספות
צילום: מנהל 
סאן-יאנג מיו
 
בתחום השטח, בקרוב יחל שיווק דגמי 2018 של משפחת WR-F - משפחת אופנועי האנדורו של ימאהה. WR250F זוכה לעדכון משמעותי שנתיים בלבד לאחר הצגת הדגם הנוכחי, עם שלדה חדשה המגיעה מ-YZ250F (הדגם המיועד למוטוקרוס) ועדכוני מנוע (סעפת יניקה קצרה יותר, בוכנה חדשה ועוד). WR450F עודכן גם הוא, אך באופן קל יותר, והשינויים מתרכזים במנוע. בשני הדגמים הוסרה רגלית הקיק-סטארט לטובת חסכון במשקל. שני הדגמים מקבלים חישוקים כחולים וגרפיקה חדשה, המאפשרים זיהוי קל של דגמי 2018.
 
מחיר WR250F עומד על 60,000 שקלים, ומחיר WR450F עומד על 63,000 שקלים. אספקת הדגמים תחל בינואר.
 
אודי A3 2017 מקבלת מנוע חדש וחדשות נוספות
צילום: מנהל 
ימאהה WRF250
 
ב.מ.וו G310 GS – אדוונצ'ר קטן מב.מ.וו
דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו, מכריזה על התחלת שיווק ה-G310 GS – אופנוע אדוונצ'ר קטן מידות, בן למשפחת הדגמים הקלים והזולים של החברה, ממנה כבר פגשנו ב-G310 R. כמו ה-R, גם ה-GS מיוצר בהודו, במסגרת השותפות עם חברת TVS המקומית.
 
מערכת ההנעה זהה – מנוע חד-בוכנתי בנפח 310 סמ"ק, בעל ארבעה שסתומים, המפיק 34 כ"ס ומחובר לתיבת שישה הילוכים. ה-GS גדול מה-R – בסיס הגלגלים ארוך ב-4.5 ס"מ, האורך גדול ב-7 ס"מ, הרוחב גדול ב-6 ס"מ והמושב גבוה ב-5 ס"מ.
 
עוד כולל המפרט מהלך מתלים גדול יותר מלפנים ומאחור (180 מ"מ), מערכת ABS הניתנת לביטול בנסיעת שטח ומידות שונות לחישוקים ולצמיגים – כולל חישוק קדמי בקוטר "19. רשימת האבזור כוללת, בין השאר, משקף קדמי וסבל  -שאינם קיימים ב-R.
המחיר מתחיל ב-41,000 שקלים – גבוה ב-5000 שקלים מאשר דגם R. בשלב זה, רוכשי GS יקבלו אבזור במתנה (ארגז אחורי ותיק מיכל) בשווי 2700 שקלים.
 
אודי A3 2017 מקבלת מנוע חדש וחדשות נוספות
צילום: מנהל 
ב.מ.וו G310 GS 
 
אודי A3 – מעכשיו עם מנוע 1.5 ל' טורבו
צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי, החלה לשווק את אודי A3 עם מנוע 1.5 ליטר טורבו – במקום המנוע הקודם, 1.4 ליטר טורבו. עיון בנתונים יכול בהחלט לעורר שאלות בקשר להיגיון שבהחלפה – מעבר לעובדה שמנוע ה-1.4 ל' הגיע ל-A3 רק לפני שנה (לפחות בשוק הישראלי) הרי שהמנוע החדש פחות חזק (140 כ"ס לעומת 150 כ"ס), מציע מומנט זהה (25.5 קג"מ, אם כי שיא המומנט מגיע מעט מוקדם יותר), מייצר ביצועים מעט פחות טובים (8.2 ש' למאה לעומת 8.1 ש') ומציע צריכת דלק רשמית פחות טובה (20 ק"מ לליטר בממוצע, לעומת 20.8 ק"מ לליטר עם המנוע הקודם).
 
 
אפילו דרגת הזיהום גבוהה מבעבר – 5 לעומת 4 – וכך גם המחיר, שעלה ב-1500 שקלים – ומתחיל כעת ב-177,000 שקלים לגרסת 3 דלתות, ו-184,000 שקלים ל-5 דלתות.
 
אודי A3 2017 מקבלת מנוע חדש וחדשות נוספות
צילום: מנהל