פורשה קאיין אי-הייבריד הוא רכב פנאי גדול, עם הנעת כלאיים נטענת משקע (פלאג-אין הייבריד). מנוע הבנזין כאן, בנפח 3.0 ליטר, מפיק 340 כ"ס בסיוע מגדש טורבו ומשודך למנוע חשמלי עם 136 כ"ס. זה האחרון יכול להניע לבדו את הקאיין למרחק של עד 44 ק"מ בין טעינות ולמהירות מרבית של 135 קמ"ש. הוא מספק זמן האצה מכובד של 6.3 שניות מעמידה ל-60 קמ"ש.
ביחד, מערכת הכלאיים מפיקה 462 כ"ס בין 5,250 ל-6,400 סל"ד, ומומנט מרבי מרשים של 71.3 קג"מ כבר ב-1,000 סל"ד (ועד 3,750 סל"ד). כאשר שני המנועים מספקים כוח, הקאיין אי-הייבריד מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.0 שניות ולמהירות מרבית של 253 קמ"ש - שיפור ניכר בהשוואה לקאיין הרגיל, שעם אותו מנוע בנזין אך ללא סיוע חשמלי זקוק ל-6.3 שניות בתאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש ומאיץ ל-245 קמ"ש.
פורשה מבטיחה תצרוכת בנזין משולבת ממוצעת בתנאי מעבדה של 31.2-29.4 ק"מ לליטר (כ-11 בדגם הבנזין הרגיל).
האי-הייבריד לא שונה מבחינת עיצוב ואבזור מדגמי הקאיין הרגילים. פורשה ניצלה את ההזדמנות גם לשיפור מפרט האבזור של כל הגרסאות, וכעת ניתן יהיה להזמין - בתוספת תשלום - גם מושבים עם עיסוי חשמלי, חישוקי "22 חדשים ותצוגת מידע עילית משודרגת.
מחברת אורכיד ספורטס קארס נמסר כי הקאיין אי-הייבריד ניתן להזמנה בישראל מהיום, ובמחיר התחלתי של 615 אלף שקל.