במקרה של ה-DB11, גרסת AMR מוסיפה 30 כ"ס בהשוואה לדגם הרגיל. זאת מאותו מנוע טווין-טורבו V12 בנפח 5.2 ליטר. תוספת הכוח שיפרה את ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש, שאורכת כאן 3.7 שניות (3.9 ב-DB11 רגילה).
אסטון מרטין מבטיחה גם שיפורים ליכולת הדינמית, זאת תודות לכיול מתלים חדש ובלמים משודרגים. למכונית משקל עצמי של 1,870 ק"ג וחלוקת משקל כמעט מושלמת של 51% מלפנים ו-49% מאחור. כמו ה-DB11 הרגילה, יש לה מנוע קדמי-מרכזי והנעה אחורית. תיבת ההילוכים האוטומטית, עם שמונה יחסי העברה, זכתה לכיול מחדש לביצועים עדיפים.
כיאה לאסטון מרטין, הביצועים לא מגיעים בלי קצת תוספת לסטייל. בין היתר, יוצעו שילובי גוונים חדשים למרכב - כולל קישוטי AMR בצבעים עזים (לשמחתנו, אפשר גם בלעדיהם), שישה גוונים לקליפרים (כולל ירוק-לימון, צהוב וכתום), ארבעה עיצובים לחישוקים (כולם במידה "20) וחמישה גוונים לחגורות הבטיחות - כולל "שמפניה".
ה-DB11 AMR תוצע באירופה כבר מהחודשים הקרובים, ובמחיר התחלתי של 175 אלף פאונד (כ-846,000 שקל). בישראל מחיר ה-DB11 הרגילה עומד על החל משני מיליון ו-86,000 שקל. מחיר ה-AMR לא פורסם, אך צפו לשלם תוספת לא קטנה בעבור התענוג.