במיוחד חלקה האחורי של ה-911 זוכה לעיצוב חדש לגמרי, כולל ספויילר אחורי גדול ונסתר שנפתח בהדרגה ותאורה רוחבית שמזכירה דגמי עבר. מלפנים ה-911 רחבה כעת ב-4.5 ס"מ, ובאופן כללי מדובר במכונית גדולה יותר שמבטיחה מרווח עדיף, וגם מקום למצברים לדגם כלאיים (שצפוי רק בעוד כמה שנים).
פורשה 911 החדשה נחשפה בגרסת ה-S, עם הנעה אחורית או כפולה (4S). לשתיהן מנוע טורבו-בנזין חדש, בוקסר שישה צילינדרים עם 450 כ"ס (30 יותר מה-S היוצאת). בדגם ההנעה האחורית זה מספיק להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.7 שניות (3.5 עם בקרת היציאה מהמקום "ספורט כרונו" שמוצעת בתוספת תשלום), עם הנעה כפולה הזמן מתקצר ל-3.6 שניות (3.4 עם ספורט כרונו).
ה-911 קאררה S מציגה מהירות מרבית של 308 קמ"ש (306 בקאררה 4S) ותצרוכת הדלק מכובדת - 11.2 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה (11.1 עם הנעה כפולה). בשתי הגרסאות הנתונים מתייחסים לדגם הרובוטי, כעת עם מצמד כפול ושמונה הילוכים.
חידוש משמעותי ב-911 נוגע למפרט מערכות הבטיחות, שעד כה היה דליל במיוחד לרכב שנחשב ליוקרתי. מעתה יוצעו מצלמה תרמית (מערכת ראיית לילה) שמציגה תמונה משופרת בתנאי חושך קיצוניים, מערכת לסיוע בכביש רטוב שמתריעה ומציעה לנהג תוכנית נהיגה מתאימה, בלימת חירום אוטונומית ועוד. יש גם בקרת שיוט אדפטיבית, ואבזור המותרות כולל מערכת מולטימדיה עם מסך "10.9.
ה-911 החדשה תוצע בהמשך גם בגרסאות פשוטות יותר (קאררה וקאררה 4), ובשלל גרסאות ספורטיביות או מהודרות יותר (כולל דגמי GT2 ו-GT3, "טורבו" ועוד). מחירה בגרמניה בהשקה עומד על החל מ-120 אלף יורו לגרסת הקאררה 4 (כ-505 אלף שקל לפני מסים).