העדכון לעיצוב החיצוני לא דרמטי, וכולל יחידות תאורה מלפנים ומאחור בהשראת האות "C", כך רנו, כמו גם סבכה קדמית ופגושים שונים. כל הגרסאות יציעו כעת פתחי כניסת אוויר צדדיים למנוע - שנזכיר כי באופן חריג מאוד לקטגוריה ממוקם מאחור ולא מלפנים. לטווינגו גם הנעה אחורית שנחשבת לנדירה בקטגוריה, וכל הגרסאות הונמכו ב-10 מ"מ לשיפור היכולת הדינמית.
רנו תציע גרסה חדשה של מנוע הבסיס, יחידת 1.0 ליטר עם שלושה צילינדרים שלא משווקת כיום בישראל. לצד מנוע ה-65 כ"ס שהוצע עד עתה, תצטרף גם גרסת 75 כ"ס - אף היא רק עם תיבת חמישה הילוכים ידנית. בהתאם נראה כי הסיכויים לראותה אצלנו לא גבוהים, לאחר ששיווק הטווינגו הידנית הופסק.
בגרסה הרובוטית (שישה הילוכים דו-מצמדית), ימשיך להיות מנוע 0.9 ליטר מוגדש עם שלושה צילינדרים, הספק מרבי של 95 כ"ס ומומנט מרבי של 13.7 קג"מ ב-2,000 סל"ד. נתוני ביצועים ותצרוכת דלק לא פורסמו, אך יהיו כנראה דומים לדגם היוצא - 10.8 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, 165 קמ"ש מרביים ותצרוכת דלק ממוצעת בתנאי מעבדה של 20.8 ק"מ לליטר.
רנו מבטיחה שורה של עדכונים ושיפורים לנוחות השימוש, בהם פתיחה נוחה יותר לדלת האחורית, קונסולה מרכזית חדשה עם מסך "7 (בחלק מהגרסאות) ותאימות לאפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, תא כפפות נסגר בכל הגרסאות ומתקן מודולרי שיכול לשמש גם כמעמד לטלפון. האבזור כולל מעתה גם שני שקעי USB, מערכת סיוע לזינוק בעלייה והתרעת סטייה מנתיב בכל הגרסאות.
נכון לעתה לא ידוע מתי יחל שיווק מתיחת הפנים בישראל, אך מחברת קרסו נמסר כי להערכתם זה יקרה עוד השנה. הטווינגו 2019 צפויה להופיע בתערוכת ז'נבה במרץ הקרוב, ולהגיע לאולמות התצוגה באירופה זמן קצר לאחר מכן. כיום הטווינגו משווקת בישראל רק בגרסה הרובוטית, ובמחיר התחלתי של 78 אלף שקל.