מנועים, הילוכים, הנעה
כמו בדגמים הקודמים, הסנטה פה יוצע עם מנועי בנזין ודיזל. מנוע הבנזין בנפח 2.4 ליטר מציע כעת 185 כ"ס (200 כ"ס בדגם הפורש) בעוד המומנט נותר ללא שינוי (24.6 קג"מ). מנוע זה משודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה, ומאיץ את הרכב מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 10.4 שניות, ולמהירות מרבית של 195 קמ"ש. ותצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה: 10.8 ק"מ לליטר.
מנוע הדיזל, בנפח 2.2 ליטר, מייצר כעת 200 כ"ס ו-45.1 קג"מ (197 כ"ס ו-44.8 קג"מ עד כה). הוא משודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית (שישה בדגם הקודם), ולהנעה קדמית או כפולה. גרסה זו מאיצה ל-100 קמ"ש בתוך 9.3 שניות (9.4 עם הנעה כפולה) ולמהירות מרבית של 203 קמ"ש. תצרוכת הדלק: 16.7 ק"מ לליטר עם הנעה קדמית, 16.2 עם כפולה.
אבזור ומערכות בטיחות
בכל הגרסאות היצע עשיר של מערכות בטיחות מתקדמות – במסגרת חבילה המכונה ביונדאי "סמארט סנס" (Smart Sense, חוש חכם). זו כוללת בלימת חירום אוטונומית מלפנים ומאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים כולל מניעה אקטיבית של מעבר נתיב, התרעה ותיקון סטייה מנתיב, מניעת פתיחת דלת כאשר רכב מתקרב ועוד. יצוין כי לדגם מערכת התרעת שכחת ילדים המנטרת תנועות במושב האחורי לאחר נעילת הרכב ומשדרת אות מצוקה.
בכל הגרסאות חישוקי "19, חלון גג, חיישני חנייה היקפיים, מולטימדיה מקורית עם מסך "7 ואפשרות להטמעת מערך "קונקטד", בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים ושליטה בשורות האחוריות, מפתח חכם ותפעול חשמלי למושב הנהג.
גרסת הדיזל הנעה קדמית מוצעת ברמת הגימור "סופרים", וההבדל העיקרי מגרסת הבנזין "פרמיום" הוא בריפוד מושבים מעור.
ברמת הגימור הגבוהה יותר, "לקשרי", המוצעת בשתי הגרסאות, בנוסף תאורת לד, פתיחה חשמלית לדלת האחורית, תפעול חשמלי למושב הנוסע וזיכרונות לכיוון מושב הנהג, אוורור למושבים קדמיים וחימום גם לשורת המושבים השנייה.
מחירים: 2.4 ליטר בנזין פרמיום – 250,000 שקל; 2.4 ליטר בנזין לקשרי – 275,000 שקל; 2.2 ליטר דיזל סופרים – 268,000 שקל; 2.2 ליטר דיזל 4x4 לקשרי – 295,000 שקל.