הגרסה הקצרה צוידה במנוע 1.2 ליטר טורבו שמייצר 130 כ"ס ומשודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית, זאת במקום מנוע ה-1.6 ליטר ו-165 כ"ס שהוצע עד עתה עם תיבת שישה הילוכים אוטומטית.
הגרנד C4 ספייסטורר, שמשווק מזה זמן עם אותו מנוע 1.2 ליטר, מצטייד אף הוא בתיבת שמונה הילוכים במקום שישה. בנוסף, מוצעת גרסת גרנד עם מנוע הדיזל החדש – 1.5 ליטר, 130 כ"ס ו-30.6 קג"מ – שמחליף את הדיזל הפורש (1.6 ל', 120 כ"ס). גם לזה תיבת שמונה הילוכים חדשה. משך ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 11.5 שניות עם מנוע הבנזין, 11.8 שניות עם הדיזל, וצריכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 19.2 ו-25 ק"מ לליטר בהתאמה (תקן WLTP החדש).
אבזור, מחירים
כל גרסאות ה-C4 ספייסטורר יוצעו ברמת גימור אחת, "אקסקלוסיב". זו כוללת בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים ושליטה מאחור, מפתח חכם, מערכת עזר לחנייה ועוד. היצע מערכות הבטיחות עודכן וכולל לראשונה בדגם הקצר בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, התרעת רכב בשטח מת ועמעום אורות אוטומטי. כן תוצע בקרת שיוט אדפטיבית. חבילה זו הוצעה עד עתה רק בדגם הארוך ברמת הגימור הגבוהה ביותר.
מחירי C4 ספייסטורר עומדים כעת על החל מ-140,000 שקלים לגרסה הקצרה (רק עם מנוע בנזין), 160,000 שקלים לגרנד עם מנוע בנזין ו-175,000 שקלים עבור גרנד דיזל.