ה-DBS סופרלג'רה וולנטה מצוידת במנוע V12 קדמי בנפח 5.2 ליטר, עם צמד מגדשי טורבו, 725 כ"ס ב-6,500 סל"ד ו-91.7 קג"מ בין 1,800 ל-5,000 סל"ד. בסיוע תיבת שמונה הילוכים אוטומטית הממוקמת מאחור ומעבירה את הכוח לגלגלים האחוריים, הוולנטה מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.6 שניות (3.4 בקופה) ולמהירות מרבית של 340 קמ"ש - זהה לקופה. תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 7.1 ק"מ לליטר (לעומת 8.1).
הסרת הגג, שדורשת חיזוקים למרכב וגם הוספת מנגנון קיפול חשמלי, הובילה לעלייה במשקל, שלמרות השם לא היה נמוך במיוחד גם קודם - 1,863 ק"ג (יבש), לעומת 1,693 ק"ג בקופה. המידות נותרו דומות: אורך של 471.5 ס"מ, רוחב של 197 ס"מ, גובה של 129.5 ס"מ (1.5 יותר מהקופה) ובסיס גלגלים של 280.5 ס"מ.
הוולנטה מוצעת עם אותו אבזור מותרות עשיר ואותם חומרי תא נוסעים יוקרתיים כמו הקופה, אך כמוה גם ללא כל אבזור בטיחות מתקדם - מה שאומר שבישראל העיצוב האקסקלוסיבי של תא הנוסעים יהנה מעיטור בהתקנה מקומית בדמות מערכת התרעה.
שיווק הגרסה החדשה יחל בישראל ברבעון השלישי של השנה, כך נמסר מהיבואנית, חברת אוטוארט. המחיר בבריטניה עומד על החל מ-247,500 פאונד (מיליון ו-156 אלף שקל), בישראל עדיין אינו ידוע.