השינוי המשמעותי בתחום המכני, הוא ציודה של מאליבו בתיבה רציפה במקום אוטומטית ששירתה בה קודם; אין שינויים במנוע ה-1.5 ליטר המוגדש. לפי שברולט, שינוי זה יביא לחיסכון של 6% בצריכת הדלק.
מפרט מערכות הבטיחות הורחב, וכולל כעת בלימה אוטונומית במהירות עירונית עם זיהוי הולכי רגל, התרעה ותיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים מהצד ותנועה חוצה מאחור, עמעום אורות אוטומטי וחיישני חניה קדמיים ואחוריים.
היצע רמות הגימור שונה; הבסיסית, 'LS', שמחירה היה 160,000 שקלים, לא תשווק, ובנוסף ל-'LT', עד כה האמצעית, תוצע 'LTZ+' המחליפה את 'LT לקשרי'.
מחירי מאליבו עלו ב-5000 שקלים; זה של רמת הגימור 'LT', שיש לה מושבים קדמיים מופעלי חשמל ומפתח חכם, הוא 175,000 שקלים, ואילו 'LTZ+', הכוללת גם ריפוד עור גג וגג זכוכית, מוצעת ב-190,000 שקלים.
רמת הגימור החדשה LTZ תכלול שדרוג באבזור הנוחות ותכלול חלון גג פנורמי כחלק מרמת הגימור, ומושבים ודיפוני בריפוד עור.
הדור התשיעי של שברולט מאליבו הושק בישראל לפני כשנתיים ונבנה על גבי פלטפורמה חדשה לחלוטין, חזקה וקשיחה יותר, למרות זאת המאליבו החדשה קלה יותר בכ-135 ק"ג מהדגם היוצא. תא הנוסעים מרווח ונעים ועושה שימוש בחומרים רכים ואיכותיים למראה ולמגע. המאליבו מצוידת במנוע טורבו 1.5 ליטר 163 כ"ס ו-25.3 קג״מ, המשודך לגיר רציף, ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9.5 שניות.