השוטינג ברייק (Shooting Brake) מבוססת על ה-CLA סדאן, כלומר "קופה ארבע דלתות", ומציעה למעשה מרכב המשלב בין סטיישן מסורתית לקופה - או במילים אחרות סטיישן חמש דלתות עם גג מעט נמוך יותר. היא מכוונת לפי היצרנית לנהגים צעירים עם "אורך חיים פעיל", אבל כאלו שכנראה יירתעו מתדמית הסטיישן הרגילה.
בדומה לאחיותיה מבית AMG המבוססות על מרצדס A-קלאס ו-CLA, גם השוטינג ברייק מציעה הפעם שתי גרסאות כוח ממנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין חדש (ארבעה צילינדרים). לבסיסית 387 כ"ס ב-6,500 סל"ד ו-48.9 קג"מ בין 4,750 ל-5,000 סל"ד. היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.1 שניות - זהה ל-CLA קופה ו-0.1 שניות יותר מה-A45. המהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש.
עבור הממהרים באמת, גרסת ה-"S" משדרגת ל-421 כ"ס ב-6,750 סל"ד ו-51 קג"מ בין 5,000 ל-5,250 סל"ד. זו מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.0 שניות (זהה לקופה ו-0.1 יותר מה-A45 S) ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 270 קמ"ש.
שתי גרסאות ה-CLA45 שוטינג ברייק מצוידות בתיבת שמונה הילוכים רובוטית כפולת מצמד ובהנעה כפולה. לזו האחרונה דיפרנציאל אחורי חדש עם שני מצמדים מרובי צלחות, שמאפשרים חלוקת כוח בין הגלגלים האחוריים בהתאם לתוכנית הנהיגה שנבחרה, אופי הנהיגה ותנאי הדרך.
בדומה לאחיותיה, גם השוטינג ברייק תציע מצבי כיול שונים - כולל מצב "דריפט" המסייע לנהג לא מיומן בתמרון ההחלקה הפופולרי. כן יוצעו דיסקים בקוטר 350 מ"מ מלפנים עם ארבע בוכנות ו-330 מ"מ מאחור עם בוכנה בודדת (360 מ"מ מלפנים ושש בוכנות ב-S) ומתלים ספורטיביים.
לצד תוספת הכוח והשינויים הדינמיים, גרסאות AMG מציעות גם עדכון לעיצוב - כולל כל מסיטי הרוח, הספויילרים, ניפוחי המרכב והתגים שרק חלמתם עליהם. כן יוצעו חישוקים במידה של עד "19 (עם צמיגי 255/35-19).
הגרסאות הספורטיביות החדשות של ה-A-קלאס ו-CLA קופה יוצעו בישראל מסוף השנה, כך נמסר מחברת כלמוביל, יבואנית המותג. מחירן עדיין לא ידוע, אך צפו לשלם משמעותית יותר מדגמי ה-"35" (2.0 ליטר, 306 כ"ס), שמתחילים מ-423 אלף שקל (A45). דגם השוטינג ברייק כאמור אינו צפוי להגיע אלינו - לא בגרסאות הרגילות ולא כ-AMG.