הטיטניום (Titanium X) מציעה עיצוב חיצוני מעט שונה מה-ST-ליין. את הסבכה הקדמית מחליפה חדשה, עדיין משושה אך במבנה מלבני יותר ועם עיטור כרום. גם הפגוש הקדמי שונה וכולל פתחי איוורור קטנים יותר בצדדים, אף הם עם עיטור כרום.
כמקובל ברכבי פנאי, גרסת הטיטניום X מציעה בתי גלגלים וחצאיות בצבע שחור - במקום החלקים הצבועים בצבע המרכב ב-ST-ליין. זה אמור להקנות לה מראה "קשוח" יותר שמתקשר לעולם רכבי השטח. למרות זאת, גם הטיטניום X אינה מיועדת לנסיעת שטח מעבר לשבילים כבושים.
פורד עדיין לא מפרסמת מפרט טכני מלא של הדגם. בדומה ל-ST-ליין, הטיטניום X תוצע בתחילה בגרסאות כלאיים המבוססות על מנוע שלושה צילינדרים טורבו-בנזין בנפח 1.0 ליטר ועם הספק כולל של 125 או 155 כ"ס. זאת בסיוע של מנוע חשמלי זעיר (16 כ"ס) שמשולב במתנע, משמש כמעין מגדש חשמלי ומאפשר כיבוי מנוע הבנזין לזמן ממושך יותר בגלישה ועמידה. בפורד מעריכים כי מערכת הכלאיים תחסוך עד 9% בתצרוכת הדלק בתנאי אמת.
אבזור הדגם ברמות הגימור הגבוהות צפוי להיות עשיר למדי. בין היתר יוצעו בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע בהיגוי, בקרת שיוט עם סיוע בהיגוי לשמירה על מרכז הנתיב (יכולת אוטונומית חלקית), התרעת סטייה מהכביש לשול (גם כשאין סימון ברור) עם סיוע בהיגוי וזיהוי שלטים.
אבזור המותרות יכלול, בין היתר, מערכת שמע מתוצרת B&O עם 10 רמקולים והספק של 575 וואט, מושבים קדמיים עם עיסוי, ריפודים ניתנים להסרה קלה לניקוי, ערכות התאמה אישית לריפודים, משטח טעינה אלחוטית לנייד, שני שקעי USB ומולטימדיה עם שיקוף טלפונים (iOS ואנדרואיד), דיפון דמוי עץ והגה מצופה דמוי-עור, דלת אחורית נפתחת בבעיטה, חיישני גשם ואורות ועוד.
מועד שיווק הפומה בישראל עדיין לא ידוע. מחברת דלק מוטורס, יבואנית המותג, נמסר כי ההערכה כרגע היא שזה יקרה רק לקראת סוף 2020.